Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

My supergirl

My supergirl
 

Yaşadığı hak etmediği davranışa rağmen onun yanından kendine hakim olup sessizce uzaklaştı...

Ne hissetmişti acaba o dakikalarda ? Nasıl durdurmuştu kendini ? O hayatındayken kalbiyle mantığı her zaman savaş halindeydi. Ama mantığı son hamleyi yaparak kalbini delip gecmişti. Sessizce arkadaşının arabasına bindi, yüzünden anlaşılıyordu ama arkadaşı sormadı hiçbirsey o da anlatmadı. Arkadaşının evine gelince, herkese iyi geceler dedi ve yatağına çekildi.

Önce biraz ağladı, sonra üzüldü kendine ve biraz daha ağladı.Kolay mıydı atlatmak? Kalbi delinmişti , halbuki kalbi kazanmaya gitmişti oraya canı acıyordu gözlerinden yaşlar akarken uyuya kaldı. Ertesi gün hafta içi planladığımız gibi onunla bulustum. İlk anda anlamıştım birşeyler olduğunu kalemle çizilmiş gibi olan gözleri anlatıyordu herşeyi. Gitme demiştim ona ama belliki kalbine yenilip gitmişti oraya. Gözlerinden anlamıştım ama sormadım bilerek bekledim hazır olmasını.

Birkaç saat sonra bir sigara yaktı ve anlattı herseyi aslında bakışlarından üzüldüğü belli oluyordu ama dudakları bana güçlü olduğunu söylüyordu. Hak etmemişti en başından beri daha iyisini hak ediyordu. O an onu oradan ağlayabileceği, bağrınabilceği bir yere götürmek cok isterdim. Onunla ağlayıp onunla bağırıp içindekileri en hızlı şekilde atmasını isterdim. Sonra sigarası bitti, gene kapattı kendini kendi dünyasına.

O sola dönerken hayal kırıklıklarını yanında götürdü , Ben düz giderken tüm benliğimle onun yanında olucağıma söz verdim.

Bu sarkı senin için bence ....

http://www.youtube.com/watch?v=Wyco2Uva7hI

 
Toplam blog
: 8
: 474
Kayıt tarihi
: 23.01.08
 
 

1982 İzmir doğumluyum.. İlkokulu karsıyak cumhuriyet ilkoklunda okudum... Orta okul ve liseyi ege ko..