Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

N'aapmicekmişiz?

N'aapmicekmişiz?
 


''N'aapmicekmişiz?

Bazı çok bilmişlerden daha çok bilmicekmişiz. Kime nasıl oy atacağımızı ''onlar'' bilirlermiş ''biz'' bilmezmişiz.

Seçmen yanılmış, seçmen bilememiş, seçmen aslında öyle atacakmış da böyle atmış. Milimi milimine kaçırmış

bizimkiler belediyeyi.

Aptal seçmen, pis seçmen, yazık sana!

Sen üç kuruş maaşla evini geçindirmeyi bil. Evladını yaban ellerde üniversitelerde okutmayı bil. Çatışmada şehit olan gencecik yavrunun acısına rağmen dik durmayı bil, ''vatan sağolsun'' demeyi bil. Bütün sıkıntına

rağmen haline şükretmeyi bil.

Yeter, fazlası sana lazım diil.

Hangi partiye oy atacağını ''BEN'' bilirim!

''SEN'' sadece benim dediğime bas mührü.

Hatta ''SEN'' basma ''BEN'' toplar mahallenin oy pusulasını ''SEN'' in yerine basarım mührü. ''SEN'' de aha bu kaada

bas parmaanı.

İstersen on üniversite bitir, sular seller gibi on dil bil.

Hiç mühiim diil. Cahilsin, cahill. Bilmiyosun yanılıyosun işte.

Beceremedin yine pusulaya mühür basmayı.

Aha kaybettik yine.

Otur kına yak!

Bak yine seçim var.

Yenilenecek yerler var.

Hadi geç onu kaç sene sonra unuttum, genel seçimler var, yakın sanırsam.

Bu sefer yanılma valla fena çarpacam ona göre!''


Seçimler oldu bitti, hala böyle laf eden zevatın çenesi durmadı. Kaybedilen seçimlerin tek suçlusu yine vatandaş. Vakti zamanında büyüklerimiz ne iyi etmiş de herkesin sadece tek oy atabileceğine karar vermiş. Bir musallada bir de oy pusulasına mühür basarken eşitiz. Musalla taşına çare bulamadılar ama başka heryerde adamını bulan, yolunu bulan daha bir ''eşit'' olma derdinde. Hatta eşitten de öte yol açmaya çalışıyor. Bu lafın açılımı da ''herşeyi halktan daha iyi bilirim'' edasındaki haller. Becerebilseler DTP'nin doğuda yaptığı gibi bütün sandığın pusulalarında ''halk'' adına kendi münasip gördükleri yere basacaklar mührü.

Kocaman kocaman adamların bu hallerinden bana fenalık geldi artık. Duymak, okumak, görmek istemiyorum bu tepeden bakan küçücük insanları.

N'aapmicekmişiz n'aapmicekmişiz?

Öf!

Böyle bilmişlik taslayanların, ukalaların alayının kuyruğuna teneke bağlayasım, sokağın aşağısına kadar da fena halde kovalayasım var.

Hem vallahi hem billahi!






 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..