Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

N'apıyorsun?

N'apıyorsun?
 

http://azrainglory.deviantart.com/art/What-Are-You-Doing-To-Me-31868309


- N'apıyosun?
- Öyle oturuyorum!
- Nasıl oturuyorsun?
- Öyle!
- Öyle nasıl?
- Böyle!
- Peki!


- N'apıyosun?
- Düşünüyorum!
- Ne düşünüyorsun?
- Seni!
- Seni mi?!
- Evet beni!


- N'apıyosun?
- Daralıyorum!
- Bollaştır kendini!
- Bollaştıramam. Kendi kendine daralıyor!
- Peki!


- N'apıyosun?
- Ağlıyorum!
- Neden?
- Nedeni yok! Gereği var!


- N'apıyosun?
- Müzik dinliyorum.
- Neden dinliyosun?
- İyi geliyor!


- N'apıyosun?
- Seyrediyorum!
- Neyi?
- Herşeyi!


- N'apıyosun?
- Yazıyorum!
- Ne yazıyorsun?
- Dünyayı!

- N'apıyosun?
- İstiyorum!
- İsteme!
- Mümkün değil!
- Mümkün!



herdaym strasse:

New Model Army - Purity
Gunnar Madsen-Anna
Şevval Sam - Hicaz Aşk
Ceza&Sezen Aksu - Gelsin Hayat Bildiği Gibi

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..