Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

Naber?

*Nerede yazıcı bağlanmış, mouse takılmış, prize bağlı bir lap-top görsem içim acır. Sanki özgür bir şey tutsak edilmiş gibi hissederim ve ben o gece uyuyamam dostlarım.

*"X bizim işimiz!" Yaptığım bir araştırmaya göre Türkiye'deki işletmelerin % 47.5 i bu sloganı kullanıyor. Ordaki "X" kapı olur, ferforje olur, bilgisayar olur, işletmeye göre değişir. Slogan ne olsun diye düşünmeye üşenen, yaratıcılıktan uzak dostlarımızın çoğunlukla kullandığı bir slogan. Bir başka yaratıcılık abidesi ise: "Köşem X" yaptığım araştırmaya göre Türkiye'deki sokakların köşelerinde kurulan işletmelerin %62.6 sı "Köşem" isminde.

*Bazen bilgisayar başındayken aniden başlat çubuğunda boş bir word dosyası buluyorum. Ne zaman açtığımı ve ne için açtığımı da hatırlamıyorum ama kapatmıyorum da. Çünkü benim bilgisayarımda açık olan word dosyası mutlaka bir işe yarar.
(bakınız:Duvarda asılı silah oyunun sonunda mutlaka patlar)

*Çamaşır makineleri ne ara mutfağa girdi hiç birimiz anlayamadık sanırım. Düşündüğün zaman tuhaf geliyor mutfakta çamaşır mı yıkanır lan? Hemen hemen her evde mutfakta olduğu için kimse birşey demiyor ama bir gün birisi çıkıp "Arkadaşlar napıyoruz ya mutfakta çamaşır makinesinin ne işi var oğlum?" diyecek ve herkes "Cidden ya niye mutfağa koyduk biz bunu" falan deyip makineleri tekrar banyoya gönderecek bence. Hala umudum var.

*"Mevsimlik" diye bir giyecek tabiri var. Bunun ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Tamam mevsimlik de hangi mevsimlik? Zaten bütün giydiğimiz şeyler mevsimlik değil mi? Mevsim insanın içindedir bence.

*Misafir geldiğinde odasına kapanıp misafir gidene kadar çıkmayan gençler, yalnız değilsiniz!

 
Toplam blog
: 13
: 511
Kayıt tarihi
: 23.05.09
 
 

Yuvarlanıp gidiyor. ..