Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Naçizane Bu Dörtlüğü

Naçizane Bu Dörtlüğü
 

Bir filmin tanıtımını izler gibi  
bizi ta en uzaklardan izlemekse bunun adı
evet izledim, izlemesine de
şair ruhuma çok ağır geldin
cadı tırnakları takınan dünya terazisinde 
tırtıklanan bu intizamsız düzenim!
 
Kimler yoktu ki, içinde var olan
kader çizgimin, düzensiz yumruları ile
yine de, ben en çok seni suçluyorum.
 
Burada senin kurmuş olduğun cümleleri 
sana geri satmak varsa! 
''küllerinden doğan Anka'nın iki kanat vuruşu bize sevdasında  muhabbet''
demiştin, hatırlamışsındır umarım!
 
Efkarı ben isem sen miydin hayrı 
İşte, şimdi dilime dolandın
hemde en mimlisinden 
faydasız sevdasının, kanatsız faili!
 
Dünya hayatını sonsuz mu sandın 
demezler mi adama
nedir bu afra tafraların 
gün dönümünde bir fiil sürüklenişi
 
Vakitli, vakitsiz savruluşumda aradığım 
omuz olamanı istemediğimi mi sanıyordun yoksa 
neydi ki, seni benden alıkoyan hayatta?
Allahtan rastgele sevmeler 
bana göre bu saatten sonra da hiç değil!
 
Ha, cevap veririm diyorsan da
artık buçuğa çeyrek var 
bu da epeyce geç kaldın anlamında elbet 
sana sevgili demek mi?
bende yalan yok ki, hiç içimden gelmiyor!
 
Sorularım diyorum
seni engerek gibi kavrayıp sıkıştırdı mı ki ruhunu?
 
Küllerinden doğan Ankanın kırıldı ben kanadı 
nezdimde kayda geçer yanın yokken 
rast gele dedim, sen yüklerimin tayfası!
 
Adımlarımın şimdi daha da uzaklaştığını 
bariz bir şekilde ifade ederek gitmeden önce
seni, sana 
anlatması için naçizane bu dörtlüğü 
Ankanın avuçlarına bırakıyorum!
 
Ne yalan söyleyeyim çok ağır geldin canım
Ben ağlayan şairin sen olmuşsun ağması
Neren yar eyleyeyim kurşunsuz deldin yanım
Her şarkının, şiirin dur kalmışsın nağmesi ... Gülsen Tunçkal 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..