Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Nagihan'ın incileri

Nagihan'ın incileri
 

Nagihan, Akşam gazetesi köşe yazarı. Son günlerdeki yazılarında ve televizyon konuşmalarında dikkat çekici tespitlerde bulunuyor. Devrimci gerilla Che Guevara için barbar diye yazmış, çok insan öldürdüğünü de belirtiyor. Bir dava için savaşan birisi için efendi adamdı denmez ama. barbar tanımlamasını da insafsız buluyorum doğrusu. Tarihe mal olmuş bir kişilik için elbette lehte veya aleyte eleştiriler yapılması normaldir, ancak ucuz gündem malzemesi yapılmasında başka amaçlar yattığı da anlaşılmaktadır.

Bayan yazarlarımızın sayısı da bir hayli fazla ama entellektüel derinliği olanların sayısı fazla değil ne yazık ki.

Bu bayan yazarımızın bir diğer incisi de Atatürk'ün diktatör olduğunu söylemesi. Zamanlaması harika, erg ve iklim çok uygun. Akıllı kadın olduğuna kuşkum yok. Her yazının, her sözün arkasında bir maksadın olduğu da bilinen bir gerçektir. Nagihan hanım Atatürk'e diktatör demekle Ata'mızın değeri eksilmez ama kendisine bir mansıp kazandırabilir, kimlere kazandırmadı ki.

Hanımefendiden bir başka inci: ' Sosyal demokratlar zenginlerin sofrasında güler, fakirlerin sofrasında ağlar'. Ne yalan söyleyeyim şu yaşıma geldim böyle bir söz duymadım. Eğer öyleyse onlara bundan sonra oy moy yok ona göre.

Bu hanım yazarımız ne kadar süredir yazı yazıyor, hangi yazısı gündem oluşturmuş, hangi soruna ışık tutmuş bilemiyorum. Daha yeni yeni televizyonlarda boy gösteriyor, acaba yeni bir tetikçi ile karşı karşıyamıyız kimbilir.

Bugüne kadarki yazılarınızda Atatürk hakkında böyle bir tespitiniz yokken, televizyonlara çıkmaya başlayınca Atatürk diktatör oluverdi. Demek ki Hitler ile Kaddafi ile Saddam ile aynı kefeye koyabiliyorsunuz o eşssiz dehayı. Yazık, çok yazık. Bu sözlerinizi  bir tasma gibi boynunuzda taşıyacaksınız. Acaba tarih sizden bahsedecek mi? Hiç sanmıyorum, olsa olsa yandaş medya saflarında takdirle anılacaksınız.

Rahat uyu Atam, sevenlerin de çok.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..