Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Namaz…

Yürüyorum öylece kendi halime
Ağır-ağır sakin uslu-usluca ve,
Şiirdir derdim arıyorum kelime
Ağlar olmuş gözlerim gizli ismime

Rengârenk dünya anlatmak öyle zor ki
Tel-tel olmuş yerler, gökyüzü bulutlu
Ürkekçe bakıyorum yıldızlara-ki
Razı olur mu yaratan hiç, bilmem ki!

Kalbim hep doğru bunda iyilik gördük
Milli nizam yolumuz milli duygulu
Ebet’e nasip olmasın hiç kötülük
NAMAZ Yolda koymayan; ey gafil sürtük

Ve işte size bir bilmece buyurun
Eğer çözersen lütfen onu koruyun
Emi demeye gerekte yok sanırım
Şahit şu kocaman dünya, ben tanırım

İspat bir damla su, içince kanarım
Sel olur damla-damla gözler görüyor
Ezbere söz söylenmez Allah biliyor
Ben deyimde sen inanma o geliyor…

İsterim haktan yana ol gel, bekliyor
Hak olan belli-ki, inanmayan yanar
Ancak o dur kâinatı ol! Der sarar,
Tekbir ümmeti Muhammet! Toptan yar-yar!
Ümmetim diyerek Resul’Allah ağlar

Ravzadır can şerbet diyarı bil bunu
Kerimeleri can yoldaşımız ekber
Malum iman kimdedir bilinmez haber
Ezbere söz cahilliktendir bil şunu
Namazsız yüzülen işte cahil burnu…

yaşar türkmen 22/10/2008

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..