Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Namus

Sorarsa ne yaptın,

Kahpelikten başka?

Bilmem, yok sair mesleğim,

Gelmez elimden gayrı bir iş.

Utanma, gel sen de benimle seviş.

At üç beş kuruş giderken,

Bakmadan ardına.

 

Muhtaç olmasaydım, olmasaydım mecbur,

Yatar mıydım senin gibi

Adam müsvettesiyle?

 

Otururdum evimde hanım hanımcık,

Yapardım biraz cilve,

Kondururdum bir buse,

Kocamın dudağına,

Yatardım namus ile koyun koyuna,

Olmadan or...u.

 

Yoktu ki erkekliğin,

Kalsın ucunda,

Haydi, sen de kış kış

Git kendine göre bir oğlan ara.

 

Ne kızıyorsun kardeşim!

Uzay da mı yaşıyorsun?

Gerçi dünyada uzayda ama

Konumuz değil şu anda.

 

Senin haysiyetine, şerefine, arına,

Diyecek sözüm yok!

Bak keyfine, yaşa mutlulukla, övünçle.

Yok senden başka, bu evrende var olan.

 

Uyanma mümkünse sabaha,

Eşin açar kapıyı

Sen görmezsin, merak etme.

Uyu hırlaya horlaya,

Biz kötülere ilişme!

İyi geceler sana…

 

Kemal ALKAN

08/10/2012

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..