Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Namusumu temizledim

Namusumu temizledim
 

Dünyada hergün onlarca kadın, erkekler tarafından öldürülüyor. Bunun dini ırkı kültürü eğitimi yok.

İstisnalar dışında öldürmeye ilk sebep kıskançlık.

Kadın, erkekten ayrılmak isterse öldürülüyor. Erkek terk edilmeyi hazmedemiyor. Dünyanın her yerinde bu böyle.

Ülkemizde öldürme işi daha bir inanılarak yapılıyor. Töre diyorlar adına. Allah’tan daha çok tapıyorlar töreye.

Kadın, erkekten ayrılamaz. Erkek sevdiyse mezara kadar. Sevmediyse de mezara kadar...

Kadın kocasından boşanamaz hele de boşandıktan sonra yeni bir ilişkiye hiç başlayamaz, “Allah bir yastıksa kocatsın” dediler ya... Bu iş mezarda biter!

Vee kadın evliyse sadakatsizlik yapıyorsa işte o zaman hiç şansı yok. Namus davasına girer, katliam olur. Sonrasında katil erkek elleri kelepçeli olduğu halde sanki İstanbul’u fethetmiş gibi gururlanarak, “namusumu temizledim” der... İyi halt ettin!

Burada hemen bir açıklama getirmekte yarar var. Sözlerim tabii ki tüm erkeklere değil. Sadece kadın katili erkekleri kapsıyor.

Erkek kadının namus bekçiliğini yapmayı asli görev edinmiş. Bu gereksiz görevi neden böyle inanarak sahiplenmiş anlamak zor.

Ben bunun adına sevgi demiyorum. Elinden oyuncağı alınmış çocuklar gibi davranıp sonra da, “seviyorum ölümüne” demek olsa olsa kafadan çatlaklık olur.

Kadın melek midir? Elbette hayır. Yine de kimsenin, namusuna çoban olmasına ihtiyacı yok.

Olmuyorsa size uymuyorsa ayrılırsınız boşanırsınız olur biter. Teksas filmlerindeki gibi elde belde silahlarla bekçilik etmekle olmaz bu işler.

Sizinse size aitse zaten kimse biryere gitmez. Gidiyorsa da zaten hiç size ait olmamıştır. Bazen de şartlar gitmeyi gerektirir.

Her durumda gidene (kadın-erkek) yol yakışır...

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/namusumu-temizledim/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..