Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Nankör dolu arkadaş...

Nankör dolu arkadaş...
 

Çarşıda işim var.

Kalabalıktır diye korkuyorum

Gitmem de lazım.

Besmeleyi çektim, çıktım yolaaaa...( Utanmasam ayağımda demir çarık yazacağım)..

Arkadaş yollarda bir araba göreyim!

Bir trafik sıkışsın!

Kırmızı ışıkta durunca arkamdaki araba ilk önce selektör yapsın, ardından “dana” gibi kornaya bassın....

Bende döneyim “Gamatayı” basayım.

Olmadı ikimiz de hırsımızı alamayalım..İnelim arabalardan Allah ne verdiyse birbirimize girişelim...Yok!

Araç park edecek o kadar çok yer var ki; Şaşırdım kaldım..

Kendi gözümle görmesem, “ Alt yapı çalışmaları, canımıza tak dedi”, “ Trafik çileden çıkartıyor”, diyenlere inanacağım.

Püfür püfür çektim aracımı!

Yollar tenha, Bankalar tenha, ortalık güllük gülistanlık... İnsanların yüzü gülüyor, Esnaf mutlu, Vatandaş huzurlu,

“Daha ne olsun!” dedim ya “daha ne olsun!”

Cazibe merkezinin göbeğinde yaşayan insanların, sağda solda yaptıkları haksız eleştirileri anlayamadım.

Meyve veren ağaç bu kadar mı taşlanır?

Bu insanları mutlu etmek çok zor arkadaş

Yüzünü versen astarını kurtaramıyorsun

Elini versen, bacak kalıyor.

Mutlu olamıyoruz biz.

Elimizdekiyle yetinmiyoruz.

Varsa yoksa eleştiri.

Gidecek yol,

Bedava hava,

Haybeden deniz... Cebimizde çay, sigara parası olduğuna şükür etmemiz gerekirken biz ne yapıyoruz?

Yumurtanın kabuğunu beğenmiyoruz

Yakışıyor mu?

Yakışmıyor!

Herkes işine gücüne bakacak.

Çok çalışacak.

Ağlamayacak.

Azla yetinmesi bilecek.

Ummayacak.

Beklemeyecek.

Hayal kırıklıklarına uğramayacak.

“Şimdi de bunları yaşamamız” lazım deyip katlanacak.


Son olarak büyüklerimizin tavsiyelerine uyun. Duş alırken, sağ ayağınızı bir kovaya, sol ayağınızı bir kovaya sokun, orta yerde de bir leğen olsun.

Leğende çamaşırlar yıkansın, kovada biriken suyla bulaşıklar durulansın...

Foto: http://www.haberaktuel.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..