Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '14

 
Kategori
Blog
 

Napıyonuz aşkısı eğleniyonuz mu;-))

Napıyonuz aşkısı eğleniyonuz mu;-))
 

Kült sevdiğim fotolardan "arşivden milliyetfotogaleri" hala var mı yok mu bilmem,))


 

Eğleniyorum  tatlım

Öyle böyle değil

 

İhmal ettiğim iki günü şu altı saat içinde telafi etmek istiyorum

Ota boka çere çöpe blog yazabilir miyim diye iç sesimle iddialaşmadayım şu an

 

Geçmişi mi yad etsem

Yeni atraksiyonlara mı takılsam

Sosyal medya eksenli mi yürüsem

Bilmiyorum an itibari ile

Klavye başına şu an oturdum

Bakıyorum sağa sola öne arkaya

Nereye akacağım şansa
 

Milliyet galerinin cıbıl bir bayan grup arşivi vardı

Bulamıyorum

Sinir oldum

VS den takılayım bari

ek not:buldum

 

Buranın en bi enlerinden olmak acaip havalı

Seviyorum ve evim gibi MB

Neler yaşadık neler

Anılar anılarrr

yine not: çok sevdiklerim de var popomda olmayanlar da,))

 

Gündem takılayım

Gelirim

 

Hadi ne diyeceksin gene notu:epeydir yazmamıştım yıllar kadar, alışıyor be insan yeniden iyi de oluyor,)))

 

İnsanın ergen yavrusu olursa bunları dinler:

Hoş Gwen i de severdim gençlikten şimdi evlatta dinliyor ne ilginç!

http://www.youtube.com/watch?v=9uo9oy-Eqo4 

 

Isınma turlarındayım şimdilerde

Birden yüz bin üstü rekorumu hatırladım 

Acaba yeniden olabilir mi öyle bir şey

Rakamlara endeksli yazınsal dünyamızın reklam kokan hareketleri bunlar hacıt,))

 

Tamamen duygusal anlayacağın!

 

Hadi öptüm muccckkk;)))

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..