Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Napolyon benim!!!!

Napolyon benim!!!!
 

Evet benim Napolyon!!!Sağ kolum önümde 15 gündür geziyorum...

Sağolsun çevremdekilerde bana bu ismi layık gördüler...Aslında ben ''tek kollo kahramanı'' da beğenmiştim ama bunda karar kıldılar.

Efendim kolumu şiddetli bir şekilde ranzaya çarpınca sinirler zedelenmişti daha önce....Bu seferde 3 kez aynı şekilde vurdum nasıl beceriyorsun diye sölemeyin bende bilmiyorum. Kolum şişti, kullanamıyorum ve buda işimi yapmamı engelliyor.

Sonunda hastanenin yolunu tuttum ve acı karar verildi ühü! ühü!! İlaçlar vardı elbette dirseklik ve askılık kullanacaktım.Bir ay boyunca kolumu kullanmam yasaktı.

Hastane dönüşünde derhal işte gören dalga geçer, ''ne oldu napolyon olmuşsun?''
Allah bana iyi sabır verdi o gün en az 100 kişi (abartmıyorum) neoldu diye sorarak beni bunaltı. Anlatmak birşey değil anlatıyorsun ''yok onda bişey çıkar şunları'' deyip doktorluk taslayan , naz yapıyorsun diye koluma vuran mı dersiniz ne ararsan var...
Sabırtaşı oldum anlayacağınız...
Bunun iyi yanları da yok değil beylerin aslında ne kadar kibar ve yardımsever olduğunu öğrenmiş oldum(çantamı taşıyan , montumu giyinmeme yardım eden:hepinize teşekkürler:))

Milletimize böylece bir hastalık daha öğretmiş oldum ama yaşadığım komiklikler, olaylar baya bi neşelendirdi beni...
Kolum iyileşsinde o komiklikleri de anatayım...
Velhasıl 15 gün daha dirseklik kolumda askılığı cebren ve hile ile çevremdeki doktorlar(insanlar doktor gibiler maşallah sanki bu mesleği icra adiyorlar) asılığı çıkarttırdılar ama adımız kaldı mı ''NAPOLYON'' diye...:)))

Siz siz olun dikkat edin oranızı buranızı çarpmayın...Geçmezse fizik tedavinin yolu gözüküyor....

''BÜTÜN DÜNYAYA SAHİP OLACAĞIMM!''
NAPOLYON BAHAR
(Bİ KOLA SAHİP OLAMADIK AMA:)))

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..