Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Şubat '10

 
Kategori
Felsefe
 

Nar'a mı benziyorum? Üçüncü benzetme!

Nar'a mı benziyorum? Üçüncü benzetme!
 

Sen!

Beni

Pazardan bir tane aldığın

Eve gelince bin tane saydığın

Nar mı sandın?

Ben sana demedim mi?

Suyumu istiyorsan!

Beni sıkmak zorundasın!

Dünyanın köşesinde bekliyorum!

Sabiha Rana

Limon'a mı benziyorum? Birinci benzetme!

Üzüm'e mi benziyorum? İkinci benzetme!

Portakal'a mı benziyorum? Dördüncü benzetme!

Gönül Notum:

Başta Sayın Kamil Yazıcı ve İzzet Özilhan Beyefendiler olmak üzere kısacası Cappy Yöneticilerinin Dikkatine!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..