Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Nar ile nur

Nar ile nur
 

Kırdım aynayı, gösteremez doğruyu.

Bul kendine başka birini,

Seyret tüm güzelliğini.

 

Ağlarsın, hem de çok

Paramparçayım, çirkinim diye.

Hayır, sen değilsin

Benim, kırık dökük olan.

Üzme kendini.

 

Tebrik ederim, buldun bahaneni.

Yerinde olsaydım,

Ki çok şükür değilim,

Çağırırdım ustayı,

Yap gözünü seveyim

Nasıl yapacaksan?

Ben isterim eski aynamı.

 

Nura gark olurdu pazarlar,

Narda kalırdım ben o zaman,

Etseydin bir daha nazar,

Çatlardım yeniden.

 

Haydi, sen kendi yoluna,

Ben kendi yoluma.

Değişmez dünya döner

Yeniden yeniden.

                      Kemal Alkan

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..