Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Narçiçeğimiz soldu :'(

Narçiçeğimiz soldu :'(
 

Narçiçeği...


Merhaba. Ben çok fazla uzatmadan yazıma başlamak istiyorum çünkü inanın moralim çok bozuk :(

Doğanın kanunu hepimiz biliyoruz. Normalde insanlar doğar, büyür ve ölürler. Yani yaşadığımız bütün seneler, iyi kötü bütün anılar bu üç kelimeye özetlenmiş durumda... Ama bence bu tanım yeterli değil, basit. Benim " bence' m" belki de daha basit ama en azından... seviyorum onu... Tamam madem basit, biz de kendi üç kelimemizle tanımlayalım hayatı ve yazımıza baştan başlayalım.

Doğanın kanunu hepimiz biliyoruz: insanlar gelir, tadar ve giderler. İnsanlar dünyaya gelir. Öleceğini bile bile yaşarlar. Dünya nimetlerini tadabildikleri kadar tadarlar. Sonra Allah yeterli deyip bizi geri mi alır? Ne biliyoruz, ne kadar biliyoruz? Belki de biz geldik, tattık. Belki yaşasak daha çok tadacağız. Ne güzel! E bırakalım da biraz da başkaları tatsın. Sonra da " ölmek" diye tabir etmeyelim de, geldiğimiz yere geri gidelim diyelim, geri gidiyoruz.

Ya da belki de hiç alakası yok. Orasını tam o kadar bilemem, kimse bilemez. Zaten anlattıklarım benim kafamda oluşanlar. Gerçekte böyle mi? Kim bilir...

Ya da bazı insanlar vardır ya hani, o insanlar için yaşlanınca hayat bitmiştir. İşlerinden emekli olmaları demek, sanki hayatlarından emekli olmaları demek..

Belki o da doğa kanunlarına göre yaşlıydı. Ama kalben 17' den farkı var mıydı? O hep şöyle düşünür ve hep şöyle derdi;

- Evet, ben emekli oldum. Ama hayattan değil, işimden...

Kimden mi bahsediyorum? Milliyet Blog Ailesinin çiçeğinden, Narçiçeği' nden bahsediyorum. Kısa bir süre önce ayrıldı aramızdan... Milliyet Blog sayfamı açtığımda onun GİTTİĞİNİ yazan yazıyı gördüğümde inanın şok oldum. Narçiçeği yazıyordu ama ben hiç ihtimal vermiyordum. İsim benzerliği olabilir bile demedim içimden. Olmazdı öyle şey... Oldu ya, o başka...

Tıkladım yazıya, sonra bir baktım, o Narçiçeği, bizim çiçeğimiz... Doğa kanunlarına göre ne kadar bilmem, ama benim kalbimde Narçiçeği hala 17 yaşında, ve seneler geçse de inanın 18 olmayacak!

Lütfen kusura bakmayın ama yazıma daha fazla devam edemeyeceğim. Narçiçeği' nin ailesine ve tüm dostlarına " Başınız Sağolsun" diyorum. Allah sabır versin.

Saygılarımla,

Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..