Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Narcissus'a selamlar

Narcissus'a selamlar
 

kendinisevmeyenbaşkasınısevmez


Narcissus'un deliliğini akillica buluyor kendimi sonumu kendi havuzumda boğulmak olarak görüyorsam ne olmuş? Hepimiz yalnizligimizda kendimizden bir kendimiz daha icat edip aşık olmuyor muyuz kendimize, bakarken baska gözlere aramiyor muyuz suretimizi, sonra işimiz gücümüz kendimiz, sağimiz solumuz sobe Sevdiklerim ve beni sevenler su akiyor ve ben gidiyorum. Insan insan olmaya geliyor dunyaya diyor şair. Binbir bocege lunapark oluyorsa binbir dudagin optüğü bedeni, her nefeste bir baskasinin ağirliğini solumak niye

Her nefesim son nefesim gibi, arkama bakmadan gidiyor, mekan tutmuyor, icimdeki şeytanları yeni sevmelere adak ediyorum. Hafifliklerinizi topluyor ağırlığımı ve agrilarimi kaybediyorum. Hayali balonlarla masrafsiz seyahat edip manzarayı seyre koyuyorum. Sevdiklerim ve beni sevenler su akiyor ve ben gidiyorum. Taslariniza takilmadan cakil taslarinizi topluyor boynuma kolyeler konduruyorum. Güneşi doğuruyor batarken ısırıyorum siz batiyor sanıyorsunuz, güneşi ben yiyorum. Havuzumun basinda havuza düştüm diye havuzdaki melekler agliyor sonra neden agliyorsuniz diyorum senin gozlerinde kendimizi goremeyeceğimiz icin diyorlar. Var olmamak dayanilmaz hafif geliyor sonra bir tek o zaman ağlıyorum.

 
Toplam blog
: 4
: 576
Kayıt tarihi
: 13.03.11
 
 

Kelimeleri küstürmüş bir yazar, tek hayali 3 Mayıs'ta Kakava şenliklerine gitmek, güneş doğarken ..