Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Narin yokuş

Narin yokuş
 

hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır..


"Bütün kadınlar uyanık, bir sen uyuyorsun Asuman" dedi
Anlamadım..
Temizlemekle meşgulken içimi,
Uslu uslu haberini bekledim..

"Ben senin acı'ndan uzak durayım Asuman" dedi.
Gitti!
Karnımdan bebeklerimi çalarak..
İnanmadım..

Başkalarının nefesinde koynuma girmeye çalıştı.
Söylediği zaman değil,
nefesini kokladığımda gördüm..
"Korkuyorum Asuman" dedi
"Ölmekten korkuyorum, birisini öldürmekten korkuyorum,
Yokum ben" dedi..

Hayat yine O'nu dinlemedi..

Sinemde iyileşeceğini,
bacakaramdan doğacağını,
gözlerimde asılacağını,
ama son kezi kucağımda uyanmak istediğini..
Hayat yine O'na öğretecekti..
...
Narin bir yokuştaydı Asuman..
Düzgün adım yürümezse,
tüm o nefeslerin saçını-başını yolacak,
Hayatı alaşağı edecekti..
"Derin derin uysal adım" diye telkinledi kendini Asuman..
bu kaçıncı aldatılışıydı..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..