Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '10

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Nasıl banka reklamı böyle!

Nasıl banka reklamı böyle!
 

Sevgili Miço


Çanakkale’ de yaşayan emekli devlet memuruyum. Annemden kalan küçük mirasın tamamını, emekli maaşımı aldığım bankaya yatırdım. Oradan çekip harcıyorum. 23 Şubat 2010 tarihinde acil! evet cidden çok acil! Olarak 2000TL bulmam gerekti. Ve ben, reklamlardan edindiğim bilgiye inanarak ve güvenerek (çok ciddiyim ama bankama gerçekten inanıp güveniyordum ve nasılsa bana bu parayı verirler düşüncesine sahiptim) emekli maaşımı aldığım bankama gittim.

Gereken işlemleri başlatmak için yapılan araştırma sonunda “siz kredi kartı kullanmıyor musunuz Emel Hanım?...” diye sordular. Ardından da şaşkınlık dolu üzüntüyle “ kredi alamayacağımı “ ifade ettiler… Bir de alt katta bulunan müşteri danışmanının küstahça tavırlarına hedef oldum. Oysa sesimi çıkartmadan maaş çizelgemi istemiştim sadece…

Siz olsanız ne yaparsınız. Çok acil para lazım oldu. Ve ben hiç tereddüt bile etmeden doğruca bankama gittim ve böyle bir yanıt aldım… Evet evet! Kredi kartı kullanmadığım için resmen cezalandırıldım. Yaşadığım hayal kırıklığı bir yana; verdiğim sözde duramamanın getirdiği sıkıntı bir yana!!! Söyler misiniz neden bunca reklam yaparlar? Hem de “ maaşınızın kaç katı anında kredi…..” diyerek. Yanıltıcı reklam mı, yalan reklam mı, haksız rekabet mi? Söyler misiniz nedir bu?...

…Ben mi ne yaptım?... Başka bir banka şubesinden istediğim krediyi aldım. Ve elbette ki maaşımı da o bankaya aktardım. Tabi mevduatımı da.

Türkiye’nin eski ve büyük bankalarından biri olan eski bankam, beni elinden kaçırdığı için üzülecek değil a!… Ama onlara “deniz yıldızı hikayesini” bloğum aracılığıyla hatırlatmak istedim…

Belki de; pek çok kişinin benim yaşadığım hayal kırıklığını ve üzüntüyü yaşamasını önlemiş olabilirim...

Hukuki açıdan sakıncalı olabileceğini düşündüğümden; banka ismini belirtmedim.

Kim bilir; belki duyarlı bir banka müdürü çıkar da sorarsa bildirmekten de asla çekinmem.

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..