Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Nasıl bir enerjiye sahipsiniz ? Pozitif mi, negatif mi ?

Nasıl bir enerjiye sahipsiniz ? Pozitif mi, negatif mi ?
 

Negatif insanlardan uzak durmaya çalışır ve onların enerjilerinden korunma yolları ararız.

Peki acaba biz ne kadar pozitif, ne kadar negatifiz bunu nasıl tespit edebiliriz ?

Aşağıdaki sorulara vereceğiniz cevaplar sizin pozitif mi, negatif mi titreşimde olduğunuzu gösterecek. 

 

1. Andaki durumum ne ?

 

2. Kendimi şimdi naslı hissediyorum ?

 

3. Etrafıma ne tip bir enerji yayıyorum ? Bu bana ve çevremdekilere nasıl yansıyor ? 

 

4. Çevremdekiler bana nasıl davranıyor ?

 

5. Mevcut durumumdan mutlu muyum, değilsem ne yapmalıyım ?

 

6. Problem odaklı mı, çözüm odaklı mıyım?

 

7. Şu anda en çok kimi, neyi kıskanıyorum, neden ?

 

8. Şu anda en çok kimi, neyi seviyorum, neden?

 

9. Şu anda nefret ettiğim bir kimse veya olay var mı neden ?

 

10. Kime bağımlıyım, neden ?

 

11. Özgür müyüm, neden ?

 

12. Ben, benim her şeyimi bilen can dostum olsaydım, bana ne derdim ?

 

Yaşam kalitenizi ve mutluluğunuzu artırmak, hayatınızda yeni olasılıklara yer açmak ve daha detaylı bilgi almak isterseniz, koçluk öngörüşmesi için bana nilgunaktas@hotmail.com adresinden yazabilirsiniz :) 

 

Sevgi ve saygılarımla,

A.Nilgün Aktaş

Profesyonel Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, Eğitmen

www.aysenilgunaktas.com

nilgunaktas@hotmail.com

 

 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..