Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Nasıl bir erkek arıyorsun?

Nasıl bir erkek arıyorsun?
 

Bir konuşma sırasında adamın biri kadının birine sormuş:

"Nasıl bir erkek arıyorsun?"
Kadın bir süre sessiz kaldıktan sonra adamın gözlerinin içine bakarak sormuş:
"Gerçekten bilmek istiyor musun?" Adam biraz isteksiz, "Evet" demiş.

Ve kadın baslamiş anlatmaya...
"Bugün ve bu yaşta bir kadın olarak, bir erkeğe onun benim için benim kendime yapabileceğimden fazla ne yapabileceğini soracak konumdayım.Kendi masraflarımı karşılayabiliyorum; bir erkeğin ya da bir başka kadının yardimina gerek duymadan evimi idare ediyorum. Böyle olunca,"Sen masaya ne koyuyorsun?" sorusunu sorma konumundayım.

Adam kadına bakmış. Paradan söz ettiğini düşünüyormuş. Kadın hemen bu düşünceyi düzeltmiş: "Sözünü ettigim, para değil. Ondan öte bir şey istiyorum. Hayatin her alanında mükemmeliyeti arayan bir erkeğe ihtiyacim var."

Adam arkasına yaslanıp kollarını kavuşturarak kadından biraz daha açıklama istemiş.

Kadin başlamiş anlatmaya:"Kendini zihnen mükemmelleştirmeye çalışan birini istiyorum,çünkü sohbet ve zihnen uyarılma arıyorum. Basit bir adama ihtiyacım yok. Ruhen mükemmelleşmeye çalışan birini arıyorum, çünkü dengesiz bir birleşmeye ihtiyacım yok.İnananlarla inanmayanların bir araya gelmesi felakete yol açar.
Bir kadın olarak yaşadıklarımı anlayacak kadar duyarlı, ayağımı sağlam basmamı sağlayacak kadar güçlü bir erkek arıyorum. Saygi duyabileceğim birini arıyorum. Ona boyun eğmem için onu saymam gerekir. Kendi işini yürütemeyen adama boyun eğemem. Boyun eğme konusunda sorunum yok yeter ki buna değer biri olsun.
Tanrı kadını erkeğe eş ve yardımcı olarak yaratmiş. Kendine yardım edemeyen adama ben yardım edemem."
Kadın aklından geçenleri böyle döküverdikten sonra adama bakmış.Adam yüzünde şaşkın bir ifadeyle oturakalmış:

"Çok fazla istiyorsun." demiş.

"Değerim çok fazla." diye yanıtlamış kadın.



Blog Not: Bugün mailime düşen bir yazı idi bu yukarıda okuduklarınız. Aslında "ben kadınım" diyen herkesin ortak düşünceleri olduğuna inanıyorum. Sadece paylaşmak istedim. Yazının kaynağını araştırdım, ancak bulamadım. Kim yazdı ise teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..