Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '20

 
Kategori
Blog
 

NASIL BİR GENÇLİK OLMALI ?

MERHABA KARDEŞLERİM

Sizleri saygı ve rühmetlerimle selamlıyorum

Kardeşlerim sizce hangi ülkenin gençligi olursa olsun hiç fark etmez nasıl bir gençlik olmalıdır. Gençlik birbiriyle çekişmeli mi yoksa kim ne fikir üretiyorsa o genç’e sahip çıkılmalı arkasında durulmalı mıdır?

Gençlik dediğimiz zaman aklımıza neler gelmelidir , fikir üretmeden hayata at gözlüğü bakan herkesin sözüne itibar eden bir gençlik mi yoksa araştıran , geliştiren fabrika misali fikir fabrıkası olan gençlik mi?

‘ GELECEK GENÇLİK ‘ adlı başlığımda şu konuyuda değinmek istiyorum

Kardeşlerim

Gençlik bir ülkenin fabrika niteliği taşıyan topluluklarıdır. Bir ülkede fabrikalar çalışmazsa ne olur ekonomi çöker , eşitsizlikler baş göstermeye başlar. Ondan sonra sıkıntılar ardı arkası kesilmeyen bir noktaya ulaşır. Bundan şunu çıkarmak gerekiyor eğer gençlik fikir üretmez  , araştırma yapmazsa  , sorgulama gerçekleştirmezse  o ülkenin gelecegi ne olur bir düşünün benim düşüncem şudur yıllar yılları kovalar o ülke yada devlet cahil kalır , dış devletlerin iç politikalarına karışmaları sonucu bölünmeye kadar gidebilir .

Sözlerime son vermeden önce birsey daha söylemek istiyorum.

Bir kişiyi eleştirmeden önce acaba ben bu millet ve devlet için neler yaptım  yada ne yapmaya çalıştım demelidir. Eğer bir şey yapmadan bir şey çabalamadan hayatı boş bakıyorsa o gençlikten hiçbir şey olmayacagına herkes kaanat getirir.

Size şimdi bir şey soruyorum

Sizce çabalayan araştıran gençlik mi ?

Yoksa  çabalamadan cahil kalmaya mahkum gençlik mi ?

 

HÜSEYİN YURTDAŞ

 
Toplam blog
: 13
: 115
Kayıt tarihi
: 11.01.18
 
 

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ MEZUNUYUM. ..