Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Nasıl bir TV kültürü bu!

Nasıl bir TV kültürü bu!
 

Bu aralar çok konuşulan ve de çok tartışmalara yol açacak gibi gözüken yeni bir program başladı. "Şarkı Söylemek Lazım"... Öncelikle şunu söyleyebilirim ki sunuculuk Zeynep Tokuş'a hiç ama hiç yakışmamış!kaldı ki ben Zeynep Tokuşun buzda sıkı bir destekçisiydim. Bence buzda daha zarif gözüküyor. Allah her yeteneği bir anda vermiyor işte:) Neyse gelelim içeriğine; tamam amatör insanlara müziği sevdirmek adına çok güzel bir program yapılmış, konsept mükemmel ama eksik olan ya da fazla gelen birileri, bir şeyler var! Bunlardan birisi Hiç şüphesiz jüri üyesi adı altında reyting toplamaya ya da kanalın reytingini arttırmaya çalışan bir isim Oray Eğin!

Oray Eğin'in müzik adına nasıl bir birikimi var da orada bulunuyor anlamam! Madem reyting almak istiyorlardı, en azından müzikle ilgili, sivri dilli birini koyabilirlerdi mesela. En azından eleştirilerini kıyafetler üzerinde değil de tonlamalar, ses rengi, müzik kulağı v.s. gibi şeyler üzerinde yapardı. Orda senelerini müziğe, tiyatroya adamış insanlar var onların giyimlerini düzeltmek ona mı düşmüş! Kaldı ki o çok mu güzel giyiniyor. Yani bir Cemil İpekçi karışsa anlarım çünkü adam işi biliyor.

Oray Eğin, köşe yazarı(ymış). Şahsen o kadar gazete okuyan biriyim bir kere Oray Eğin'in yazısını bırakın resmi, ismi, hiçbirşeyi gözüme çarpmadı. İlk defa bu programda gördüm ve dedim ki;"bu kim?" Araştırdım, köşe yazarıymış ama sürekli polemik yaratmaya çalışan bir köşe yazarı. Reyting için bulunmaz bir fırsat! Onun için de, kanal için de. Halbuki ne gerek var biz zaten millet olarak bıkmışız reyting kaygılı dizilerden, yarışmalardan, programlardan...

Sonra bir Armağan Çağlayan'a bakıyorum, bir Oray Eğin'e... En azından Armağan Çağlayan yaptığı eleştirileri zekice yapıyordu. Bazen ona kızıyordum ama çoğu zaman da hak veriyordum. Çünkü adam kızdırırken aynı zamanda " haklı olabilir mi" diye insanı düşündürecek bir zekaya ve kapasiteye sahipti. Gel gelelim Oray Eğin'in yaptığı eleştirlere bir anlam dahi veremiyorum; eleştirileri de orda bulunuşu kadar saçma sapan!!!

Bir izleyici olarak jüride Oray Eğin'in çıkıp müzik adına güzel şeyler yapmış insanları böyle eleştirmesine çok kızıyorum. Ve şuna eminim ki bu program zaten Oray Eğin olmasa da bu kadar ünlü ve müziği bize sevdiren insanlarla reytingleri tavana vurduracak bir program. Kanal yöneticilerinden birisi ya da bu yarışmanın düzenlenmesinde emeği geçen birisi umarım yazımı okur. Benimle hemfikir olan bir çok insan olduğuna eminim... Herkese reyting kaygılarından uzak, kaliteli programlar seyredebileceğimiz günler diliyorum:))

Yazımdaki resim http://tr.tilllate.com/news.php?nid=30341 adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..