Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Siyaset
 

Nasıl dünya lideri olunur!

Nasıl büyük lider olunur!

 Sondan başlayalım.

Büyük  lider Başbakan Erdoğan bugün basın ile toplantı yapacak.

Konu terör olaylarının medyada verilişi.

Toplantı yapılmadan sonucu söyleyeyim; Terör olayları, şehit haberleri medyada tıpkı ABD basını gibi küçültülerek verilecek.

 Yurdum insanı gazeteler yazmayınca, televizyonlar vermeyince tatlı uykusuna devam edecek!

Şimdi geriye gidelim, mesela geçmişte enflasyonu bitirmek için sepeti değiştirildi. CD çalı süpürgesi, nalburiye malzemesi

 

Vatandaş çalı süpürgesi, cd yiyemediği için enflasyon düştü iyi mi!

 

Mustafa Mutlu yazdı birkaç gün önce bende bloga taşıdım gerçek mutfak enflasyonu %33,1 iyi mi!

 

İsterseniz iktidarın 2012 bütçesinden örnek vereyim.Sosyal yardımlar kaleminde %39 artış öngörülüyor.Yani makarna bulgur kömür dağıtımının maliyeti artmış iyi mi!

 

Komşularla sıfır sorundan herkesle kavgalı  bir Türkiye olduk!

Suriye,İran,İsrail’in PKK’ya desteğinden dem vuruyor köşe-yazar takımı iyi mi!

Daha önce yazdım. MİT-PKK görüşmesi medyaya yansıdı.

Karayılan Ahmet Altan’a mektup yazdı. Dönüp içeriğini okuyun bi zahmet!

Sonuç;”ikinci cumhuriyet”in temellerinin atıldığı 12 Eylül referandumunda Kürtler  boykot dedi. Anımsayalım referandum 6 puanlık fark ile geçmişti. Kürtler adına siyaset yapan BDP’nin oyu 6/7 puan değil miydi? % 3’ü hayır dese referandum sizlere ömür olurdu, örgüt diyet istiyor iyi mi!

Referandum gerekçesi neydi, anımsayan var mı! Sözde askeri vesayet yıkılacaktı.

Yıkıldı! Yerine ne ikame edildi?

 

AKP iktidarının önünde engel kalmadı iyi mi!

Yandaş medyada son saldırının faturası askere kesiliyor iyi mi!

O zaman Karayılan’ın mektubunu, MİT-PKK görüşmelerini dönüp bir daha okuyun!Bir önceki yazımda linkleri var.

Libya, Mısır,Tunus, Somali iyi de!

Ankara Çukurambar’da  gökdelenlerin dibindeki Somali’yi gören yok iyi mi!

(Kağıt toplayarak çadırda yaşamlarını sürdüren, çocuklarının ayakları çıplak çamur içinde yaşayan aileler.)

Dün akşam televizyonlar haberleri verirken yakınımdaki bir iş merkezinde alışveriş yaptım. Ekranda şehit haberleri…

Yakınımda bir hanım söylendi “Ben kardeşimi Tunceli’de şehit verdim, 97’de! Sıfır terör ile iktidarı alanlara hem %50 oy verip hemde ağlamaya kimsenin hakkı yok!”dedi iyi mi!

Nasıl büyük lider olunur’u çoğaltmak mümkün. Daha özelleştirmelerden iktidarın türettiği yeni zenginlerden, yargıdaki gelişmelerden ve dahasından söz etmedim iyi mi!

"Başbakan Büyük Lider" olarak gazete ve televizyonların genel yayın yönetmenleri ile toplantı yapacak, özetle medyaya ayar çekecek iyi mi!

12 Eylül faşizminde basına sansür vardı, gazeteler baskıya girmeden asker denetiminden geçerdi. Yayınlanması istenmeyen haberler uygun(!) bir dille belirtilirdi, sansüre karşı çıkan gazetelerde söz konusu haberlerin yeri boş bırakılırdı.

İleri demokrasi, ikinci cumhuriyet” artık ne derseniz deyin, öyle bir aşamaya geldik ki zaten gazeteler otosansür uyguluyorlar.

 

Büyük lider yeterli görmüyor ayar çekiyor iyi mi!

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..