Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl geçtin ey ömrüm anlayamadım

Nasıl geçtin ey ömrüm anlayamadım
 

İçimde ne tortular birikmiş, zaman içinde.
Acısıyla, tatlısıyla; su gibi geçen yıllar kaldı mazide.
Anılarımı, acılarımı, sırlarımı, yüreğime kazıdım.
Nasıl geçtin ey ömrüm! Anlayamadım.
* * * * * * * * * *
Gönül sarayımın duvarları yosunlu, kaygan.
Bir vefasız uğruna, bu denli acılar çeker mi insan.
Rengim an be an değişiyor; sarardım, soldum.
Nasıl geçtin ey ömrüm! Anlayamadım.
* * * * * * * * * *
Oturdum yine hesaplaştım, kendimle;
Hayat bana ne verdi, benden neler götürdü diye,
Kaç mevsim suskun kalmış arzularım, sayamadım.
Nasıl geçtin ey ömrüm! Anlayamadım.
* * * * * * * * * *
Artık es esebildiğince, hoyratça, kader rüzgarı,
Kırdın kıracağın kadar, umut filizlerimi, dallarımı.
Her şey incelikten kırılırken, vefasızlıktan kırıldı kalbim.
Nasıl geçtin ey ömrüm! Anlayamadım.

Saadettin Güven
İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..