Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

21 Ocak '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Nasıl genç kalırsınız,

Nasıl genç kalırsınız,
 

gençlik ve yaşam


Merhabalar,
Bu gün nasıl genç kalırsınız? Sorusuna kendimce bazı şeyler yazarak paylaşmak istedim sizlerle, İzmir de Karşıyaka da gezinirken 30 yıl önceki okul arkadaşımla karşılaştık, ben kendisini tanımadım ilk başta, ama arkadaşım beni tanımış, yanıma gelerek kendini tanıttı, heyecanla, sonradan tanıdım tabi onu, ama hayat onu o kadar çok yormuş ki çok yaşlı ve yorgun gördüm kendisini, tabi bunu kendisine asla belli etmedim, beni nasıl tanıdığını sordum kendisine, sen hiç değişmemişsin aynısın hep biraz toplanmışsın o kadar dedi.

Aslında biraz doğru da söylüyordu, çünkü genç kalmanın kendime göre formülünü bulmuştum, ona göre yaşantıma uyguladım ve sonucunu arkadaşımla karşılaşınca aldım.

evet neydi, insanı genç gösteren, neydi beni genç gösteren, asla makyaj, botoks, ya da benzeri şeyler değil, bakın neler,
1- Yaş, boy, kilo tüm işe yaramaz rakamları unutun, onlara fazla kafa yormayın.
2- Sadece güler yüzlü arkadaşlarınla birlikte zaman geçirin, onlarla dost olmaya bakın, dır dır insanın içini çürütür çünkü,
3- Daima birşeyler öğrenin, her konuda herşeyi okuyun araştırın öğrenin, beyninizin tembel kalmasına izin vermeyin, unutmayın tembel bir zihin şeytanın atölyesidir, şeytanın adı da Alzheimer dir.
4- Basit şeylerden keyif alın.
5- Sık sık kahkaha atın, size deli deseler bile umursamayın, gülün yeter ki,
6- Gözyaşlarını her zaman akıtabilirsin, ağlamak insanı rahatlatır çünkü,
7- Etrafınızı sevdiklerinizle kuşatın, onları arayın sorun, eviniz sizin sığınağınızdır.
8- Sağlığınıza çok özen gösterin, güzel yaşamanız, sağlığınıza bağlı, bunu unutmayın,
9- Seyahat edin, gezin eğlenin, ama kafanızda sorumluluk duygusu olmadan, eğlenmek için çıkın yola (mümkünse tabi)
10- Her fırsatta insanlara onları sevdiğinizi hemde çok sevdiğinizi söyleyin, Seni Seviyorum diyebilmek çok önemlidir çünkü,

Benim yaşam ve hayat formülüm bu böyle yaşıyorum ve böyle genç kalıyorum,
Yapabilene ne mutlu, yapamayan da yapabilmeli ya da yapmaya çalışmalı diyorum.
Sevgilerimi gönderiyorum hepinize, , , ,
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...