Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '18

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Nasıl Gidecek bu Doğum Kiloları?

Nasıl Gidecek bu Doğum Kiloları?
 

Cikolata


Kilolarımızdan sen sorumlusun hain çikolata! Demir daha 9 aylıktı, beni çikolata yerken ilk kez gördü ve dudaklarını yalayıp “nam nam” demeye başladı. Düşün küçücük bir bebek bile senin cazibene kapılıp gitti!

Şaka bir yana hamileliğimi ilk öğrendikten sonra çok kararlıydım, çok fazla kilo almayacaktım (dedi ve 20 kilo aldı) En çok ne kadar yiyebilirim ki diye düşünürken asla doymak bilmeyen bir insana dönmüştüm. Bizim doktorumuz doğumu 10 kiloyla bitirelim demişti ilk muayeneden sonra. (hihi evet)

Bu arada herkesin metabolizması tabii ki farklıdır ancak ben doğum sürecinde kilo almayı biraz da psikolojiye bağlıyorum. En azından benim için öyle olmuştu. Hayatımız boyunca zaten “aman kilo almayayım, aman o çok kalorili” diye sürekli bir tedirginlik içinde yaşadık ve şurada ilk kez istediğimizi yiyebilip kendimizi şımartabileceğimiz 9 ay var sadece. Dedim ve tatlıları, hamur işlerini ve çikolataları gömdüm.

Bu bir “şunları yapmayın” yazısından öte moral verme yazısıdır onu hemen söyleyeyim. Çünkü ne kadar kilo alırsanız alın doğum kiloları siz oturup her gün 1 kilo baklava yemediğiniz sürece size bay bay diyor, hem de o kadar hızlı sürede ki inanamıyorsunuz!

Ben hamile kaldığımda 58 kiloydum, doğuma gittiğim gün tartıda 78’i gördüm. Dediğim gibi ne istersem onu yedim, bünyemi ilk kez şımarttım ki hiç pişman değilim. Demir 3.8 kg doğdu. Plasentasıydı, suyuydu derken 1. Haftanın sonunda çok hızlı bir şekilde 10 kilosu gitti. Geri kalan 10 kilo da yine hiç bir diyet yapmadan ama tatlı ve hamur işini abartmadan yaklaşık 6 ay sonra gitti.

Yukarıda tüm yazdıklarımı unutun, bir tek bunu unutmayın. O kilolar gidiyor hem de çok güzel gidiyor. Sadece bu konuyu takıntı haline getirip zaten lohusa depresyonu gibi tatlı bir ziyaretçiniz varken kafanıza takmayın. Bebek bakmak zor iş, çok zor iş. Çok bunaldığınızda gidin alın o çikolatadan bir ısırık eğer sizi mutlu edecekse. İnanın iyi bir psikolojide anne olmak, şişman anne olmaktan kat be kat iyidir

 

 
Toplam blog
: 2
: 64
Kayıt tarihi
: 26.09.18
 
 

 Merhabalar, blogumuzu anne ve baba olarak eşimle birlikte yazıyoruz. Blogger olmanın dışında Boğ..