Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nasıl hissetsem........

Düşünce yorgunuyum,

tembellik yorgunuyum.

Kendimden yoruldum sanki.


Tepkisizlikten de etkisizlikten de yoruldum.

Olanı biteni izlemekten, -sadece izlediğim için belki-,

gerçekle, hayalin nerede sınırlandığını,

yalanın, tahminen yakıştırmaların nereye kadar etkili olduğunu,

korkunun ne kadar etkili olduğunu,

korkmamanın nereye kadar savaşma gücü verdiğini merak etmekten bitkin düştüm.

Hesabı, kitabı bile iyi yapılmamış, gelişine tepkisel davranışlarla yönetilen bir yerde yaşıyoruz.

''Gün gibi ortada olan sınırsız açgözlülük ve kanun hukuk tanımazlık nasıl kabul görür?'' demekten, şaşırmaktan yorulmadım yalnız.

Hiç kimse, daha iyisi olmadığı için, en kötüsüne razı olmamalı.

Herkesin, hafızasını kaybetmeden, rahatsızlığını ifade etmekten çekinmeden,

korkmadan, kanmadan, yeniden sandıklara gidileceği güne kadar 'HAYIR' demekten vazgeçmeden, vazgeçirilmeden sağlam durmasını bekliyorum.

Seçim günlerini beklemekten de çok yoruldum.

Benim gibi düşünen herkes yorgun,

Yine de bir ümit, belki bu kez bozarız bu çirkin oyunları.

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..