Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Nasıl ifade edilir bilmiyorum ama ben onu çok seviyorum

Nasıl ifade edilir bilmiyorum ama ben onu çok seviyorum
 

yarın anneler günü


ÇÜNKÜ O BENİM ANNEM

Anne nasıl anlatılır bilmem. Hele annem nasıl anlatılır onu hiç bilmem. Ama benim annem önce annem sözünü her harfiyle, her nefesiyle, her dudak hareketiyle hak eden biri. Benim annem masallardaki iyilik melekleri değil. Benim annem benim meleğim, benim annem ilk nefesimde yanımda olan, benim annem ilk efsanem, benim annem ilk arkadaşım, ilk aşkım ve ilk hayatım. Annem hayatta ayakta nasıl durulmasını bilen, nasıl hayat kurmayı bilen, nasıl pes edilmeyeceğini bilen ve öğretendir. Eğer bir anne bulmak isterseniz önce yıldızlara sonra etrafınıza bakın. Çünkü her anne bir yıldızdır. O kadar parlak o kadar ihtişamlıdır ki onların güzellikleri bir hayat izlenir gibi izlenir. İşte anneler de böyledir. Ama benim annem yıldız değil! Benim annem bir ay o kadar güzel ki bazen insanlar onu izlemekten yıldızları bile unuturlar. Hani bir söz vardır ya Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar güzelsin ama arada tek bir fark var, onlar milyonlarca sen bir tanesin…yani benim annem ne yıldızlar arasında güzel ne de insanlar arasında. benim annem gökyüzündeki ay kadar güzel ki o güzellikle tüm herkesi kendisine hayran bırakır. Hem davranışıyla hem de dış görünüşüyle. Her ne kadar annem benim hayatımda ilk nefesimde yanımda olduysa ben onun son nefesinde kötü olsa bile yanında olmaya razıyım.Çünkü o BENİM ANNEM!!!

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..