Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

30 Eylül '08

 
Kategori
Bayramlar
 

Nasıl kutlayacağım?

Nasıl kutlayacağım?
 

Bizim güllerimiz de yatıyor bir yerlerde..


Pek çok blog yazarı arkadaşım sağolsunlar mesaj yolladılar. İnsan memleketinden uzak olunca bayramlar daha bir hüzünlü oluyor bunu söylemeye gerek yok. Gelen mesajlar için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Cevap yazmadım diye darılmayın, gönül koymayın bana ne olur.

Yazamadım çünkü biliyorum ki bir yerlerde gözü yaşlı analar var, evlatlarının kokusunu özleyen, bir yerlerde analar var bir daha evladına hiç elini öptüremeyecek ve analar var her bayram çocuğunu şehitlikte ziyaret eden.

İşte benim gönlüm el vermiyor bayram yapmaya. Hele aşağıdaki şiiri okuduktan sonra hiç bayram yapasım yok, affedin beni..

Er mektubu

........

Geçen gece karakolu bastılar
Kurşunlar yağmur gibi yağdı üzerimize
Garip gelecek belki sana ama
Ortalık bayram yeri gibi oldu anne
Biliyor musun o an hiç korkmuyorsun
Herkes kendini bir sipere atıyor
Ve gecenin karanlığında kurşun yerine
Işıl ışıl yıldızlar yağıyor sanki üzerimize
Ve ölüm bile aklımıza gelmiyor anne
Canlar canlar gidiyor
Gidiyor canlar
Ve kimbilir ne zaman bahar

Ugur Arslan

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..