Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Nasıl mutlu olunur?

Okumak istedin mi? Hayır. Kendimi kanıtlamak istedim. Kime karşı? Arkadaş ve aileye karşı. Birde kendime karşı. Kendime karşı çünkü dışarıdakilere karşı kendimi ispat etmem gerekli idi. Çalışmak istedin mi? Evet. Okumak istemedim, hep çalışmak istedim. Çalışma hayatında başarılı oldun mu? HAYIR ! Neden? Kafam hep karışıktı. Bilgi ve tecrübemin üstünde işlere talep edildim. Niye kabul ettin? Yapamam dersem başarısızım demek olurdu. Benden beklenen buydu. Yapmalıydım. Peki sen kendinden ne bekliyordun? Mutlu olmayı... Nasıl mutlu olunur? Bilmiyorum... Nasıl mutlu olunur? Peki hangi koşullarda mutlusun? Dışarıdan kabul gördüğümde, düzgün fiziğim olduğunda, sevildiğimde, beğenildiğimde, eğlendirildiğimde .. Bunlara nasıl karar verdin? Egomla !!! Peki.... Bugünkü bilincinle tekrar soruyorum. NASIL MUTLU OLUNUR? Kendini kabul ederek, kendini beğenerek, kendini severek, kendine iyi bakarak, kendini eğlendirerek... Kendini nasıl kabul edeceksin? Olduğum gibi...Kendini nasıl beğeneceksin? Aynaya bakarak... Kendini nasıl seveceksin? Ödül vererek, alkışlayarak... Kendine nasıl iyi bakacaksın? Vakit ayırarak, önem vererek... Kendini nasıl eğlendireceksin? Öğrenerek, anlayarak... Problem çözmeyi BIRAKarak.... Akışa, mucizelere İNANarak... Evrene GÜVENerek...

 
Toplam blog
: 4
: 390
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

1970 istanbul doğumluyum.. Medya alanında faaliyet gösteren bir kurumda çalışıyorum. Yazarlık ile il..