Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Nasıl mutlu olursunuz?

Nasıl mutlu olursunuz?
 

Hayatımızda herkesin farklı farklı mutlu edicek olayları vardır. Kimini para, kimini alışveriş, kimini gezmek v.s gibi..işte beni hayatımda ençok mutlu edicek olaylar. Bunlardan birkaç tanesini yazmak istedim..

Birgün alışveriş yapmaktan geliyordum. Birden dikkatimi apartman kapısında oturan, bir kız çocuğu gözüme ilişti.Somurtmuş, canı sıkkın bir vaziyette duruyordu.Ona baktığımı gördü ve aynı anda çocukta bana baktı. Gözlerinin içine baktım, gülümsedim, geldim yanına saçlarından okşadım. O an o çocuğun , gözlerindeki mutluluğu, gülümsemesini görmeliydiniz. işte olay budur.O kız çocuğuna bu kadarcık bile mutluluk verebilmek benim için çok önemlidir.O gün kendimi o kadar çok huzurlu hissettim ki..

Yine benden çok büyük bir teyzem vardır. 80 yaşlarında..yanına giderim veya bana gelir oturmaya.Öyle güzel dinlerimki konuşmalarını bıkmadan, öff demeden..anlıyorum ki teyzem yalnız hissediyo kendini , haksızda değil.. ne gariptirki belli yaşa gelindiğinde insanlara değer verme olayı yok gibi birşey..İşte bu teyzemdeki yalnızlığı paylaşabilmek , ondaki sevinci görebilmek dünyalara değer benim için...Zaten bloga üye olduğumda kendi tanıtımımda ilk yazdığım yazı insanlara değerdi. Gerçekten insanlar büyük, küçük, ortayaş hiç farketmez .. yeterki değer vermesini bilelim..

Birde bir sözüm vardır, onu yazmadan edemeyeceğim..Hayatınızda sizi gerçekten çok seven, size çok değer veren , insanların değerini bilin.Yoksa sahte değerlere, sahte yüzlere kalırsınız...

Son olarak diyorum ki...DÜNYADA EN KUTSAL VARLIK SEVGİDİR...
...
fugen..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..