Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl tanımlarsınız beni

Nasıl tanımlarsınız beni
 

ŞİİR


Nasıl tanımlarsınız beni? 

Pilavın dibi tuttu diye 

Şiddet gören şahıs mı? 

Savaşlarda terör silahı olarak 

kullanılan tecavüz kurbanı mı? 

Yoksa sevdiğiyle buluştu diye 

Kırk yerinden bıçaklanan 

Zavallı bir talihsiz mi..? 

 

En iyisi sizler tanımlamayın artık beni 

Ben anlatayım size kendimi; 

Ben bir kadınım 

Bir kelebek kadar renkli ve narin 

Bazan bir boğa gibi güçlü ve inatçı 

 

Dört ayrı mevsimin telaşı 

Saklı her günümde 

Sıcacığım mayıs güneşi gibi 

Bazan soğuk ve sert bir demir gibi 

Ne eğilirim ne kesilirim! 

Yağmur sonrası bir sonbahar hüznüyüm 

Bazen çölleşsede ruhum 

Sarı bir tebbesüm olur gözlerim 

 

Ben bir kadınım 

Saçlarımda ki beyazlarda saklıdır sırlarım 

Ellerimdeki kınadır umudum 

Lütfen artık siz tanımlamayın beni 

Ölüm kokmasın 

Dudaklarım.. 

 
Toplam blog
: 38
: 1229
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

1975 doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Okul Öncesi Eğitim bölümü mezunuyum. İzmir'de yaşıyorum. İlg..