Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nasıl Ulaştım Bugünlere-1

Nasıl Ulaştım Bugünlere-1
 

Aşk Bir Başka


Sevgili Eşime;

İlk görüşte aşk kavramı o kadar anlamlıdır ki hissedersin kalbinde ve tarif etmeye çalışırsın kalbindeki çırpınışları. Ama asıl gözlerde başlar büyük aşkın ilk kıvılcımı bazen anlamsız bir bakış bazen istendik bir bakış. Sonucunda aşkın fitili ateşlenmiş olur. Yüreğinde kıpır kıpır yerinde durmayan bir his uyanır ve o hisle birlikte adım atarsın mutluluğa. 

Neyse daha fazla uzatmayalım ve hikayemize başlayalım. Evet işte o ilk bakışla beni benden alan hayatıma bir güneş gibi doğan ve beni gerçekten seveceğini hissettiğim kadınla artık birlikteydim. Bir künefecide başlamıştı aşkımız. Komik gelebilir ama cidden öyle. Sonrasında ırmak kenarında kol kola bir gezinti üşüdüğünde ceketimi çıkarıp verdiğim bir gezinti ve gün batımını seyrettik dakikalarca. 

İnanamıyordum bir aşk filizleniyordu hemde künefecide başlayan bir aşk. Günler geçiyordu zaman ilerliyordu ve bir farklılık gerekiyordu aşkımızda mesafelerin aradan kalkması lazım gelmişti artık. Ne yapmalıyım diye çok düşündüm daha tam tanımıyordum ama bana o kadar güveniyordu ki sevdiğim, bende tüm gücü toplayıp evlenme teklifini yapıştırdım. Elbette hemen kabul etti. Fakat asıl sorun şuydu aileler. Nasıl açıklayacaktı gönlümün sultanı ailesine daha bir yıl önce beni reddetmişlerdi. İstenmediğimin farkındaydım. Hakir görüldüm -gerçi hala hakir görülüyorum o ayrı- öğretmen olduğum için aramızı bozmaya çalıştılar kara attılar yetmedi ayrıl dediler baskı yaptılar sevdiğime ve istedikleri oldu benden ortada hiçbir sebep yokken ayrılmıştı. Sebebini merak ediyordum ve cevap bekliyordum. Haketmemiştim ben bunu diye söyledim sevdiğime ama değil cevap vermek tenezzül edip telefonlarıma cevap vermiyordu. Ah dedim o an kalbimde derin bir sızı yine kara kediler girmişti aramıza emelleri öğretmen olmayan bir damada kızlarını vermek olduğu belliydi. Yılmadım ama ben aşıktım arkadaş bu sefer zorladım ne gerekiyorsa yaptım aşkımı kazanmak için al dedim karşına eğer seviyorsan beni diye ve beklediğim cevabı almıştım. Sevdiğim beni almıştı kalbine düşünmeden. Çünkü ayrı bir çekim gücü vardı aramızda. Bu çekim gücüyle nefes alıyorduk bir kere daha. Gözden ırak olan gönülden ırak olur derler bu söze inanmayın dostlar çünkü uzaktan uzağa dile kolay 3 yıl sürdürdük ilişkimizi. Devam ediyordu ilişkimiz bir dönem gizli gizli devam edecekti. Kimse bilmemeliydi. Ama ben hep sorguluyordum neden kimse bilmemeli kötü birşey mi yapıyoruz biz? Hayır tabii ki yapmıyoruz. Ama gizli gizli devam etmesi benim de işime geldi artık evlenmeyeceğimi söyledim aileme ve lütfen beni anlayın bu kalp ağrısıyla tekrar güç bulamazdım. Ama sağolsun kara kediler boş durmuyordu görücüler çıkıyordu artık dayanamadım ben bu oyunu bozarım dedim. İtiraf ettim babama ben görüşüyorum kimseye yar etmem diye söylendim bir kere...

 
Toplam blog
: 5
: 201
Kayıt tarihi
: 11.01.18
 
 

Yüksek Lisans Öğrencisi, Öğretmen, eğitim, siyaset, ekonomi, din, yaşam, bilim, spor ve teknoloji..