Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Nasıl yazar oldum!

Nasıl yazar oldum!
 

Yazmak aklımın ucundan geçmezdi benim! Sabiha Rana aklıma soktu!

Gazeteden görmüş herhalde ilanlarımı; aradı.

“Beyefendi günaydın!”

Öyleden sonra olduğu halde umursamadım! Yeni kalkmıştım, belki o da yeni kalkmıştır!

“Buyrun efendim!”

“Ev yaptıracağız da onun için aradım! Yapıyorsunuz değil mi?”

“Yok! Biz o ilanı telefon sapıkları için yazdık! Tabi hanımefendi! En âlâsından ahşap evler yapıyoruz biz! Nasıl bir ev hayalinizde var?”

“Av köşkü olarak kullanacağımız bir ev!”

“Ne avı?”

“Yabani hayvanlar! Ne olursa!”

“Nerede?”

“Istrancada!”

Canım sıkıldı birden! Doğal yaşamı her halukârda korumaya yemin etmiş biri olarak kötülüğe vesile olmak istemedim. Yok desem de ayıp olacak! Bari fiyatı yüksekten tutayım dedim! Olursa, ilave parayla hayır hasenat işleri yaparım!

“ Oluuur! Yaparız! Kaç metre kare olsun?”

“ Koca bir salon yeter!”

“ Oda, mutfak, tuvalet, banyo?”

“Gerek yok!”

“Yok mu?”

“Yok!”

“ Peki niye?”

“Çingeneyiz ya biz!”

Bizim bir komşumuz vardı.

“Ulan çingene gelmek vardı dünyaya. Ne su derdin olur ne elektrik ne tavuk!” Derdi!

Devam etti

“Salonda yatarız biz!”

“Peki dışarı çıkmanız gerekirse?”

“Dışarı çıkarız!”

“Abla, çevrede avcılar olur, yabani zanneder vururlar sizi; yapalım bir tuvalet biz!”

“Yok yok! Otantik olsun! İstemem! Kataloğunuz varsa gönderir misiniz Ahmet Bey? İnceleyelim!”

Güzel bir katalog hazırlamıştım. Koca bir çam ağacının yanında bir ev yapmıştım zamanında , onun resmi var sayfada.

Resmin altında da bir şiir!

“Canın sıkılmaz artık Çam ağacı!

Arkadaşlar getirdim sana yontulmuş!

Fırınlı bir de!

Kültürün gelişir Çam ağacı!”

Gönderdim adresine kataloğu! Unuttum tabi!

Bir gece on ikide telefonum çaldı.

“Şiirinizi okudum bayıldım Ahmet Bey!”

“Hanımefendi siz hangisisiniz? Ben çok kişiye şiir yazdım! Sesinizi alamadım!”

“Katalogdaki şiirinizden bahsediyorum! Ben Sabiha Rana! Melekler yüreğinizden öpsün!”

Yüzüm kızardı inanın! Ne bileyim katalog gönderdiğim biri gece yarısı arar!

“Buyrun efendim!”

“Ahmet Bey biz ev işinden vazgeçtik ama size iyi bir önerim var! Onun için rahatsız ettim sizi!”

“Estağfirullah!”

“Milliyet Blogda yazar mısınız? Güzel bir sitedir orası! Ben de yazıyorum o sitede!”

.....

Sorun isterseniz!

www.melekleryureginizdenopsun.com.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..