Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nasıl yazar olunur?

Nasıl yazar olunur?
 

Çalıştığım Şirketin Kurumsal yapıda olmasını seviyorum.

Eğitimlerin ardı arkası kesilmiyor böylece. Yine bir eğitim günü sonrası evimde oturmuş ufak ufak takılıyorum bilgisayarımın başında. Bu günkü seminer konusu “YAŞAMA DAİR”, adı üzerinde yaşama dair bir seminer. Eğitmenimiz  diyor ki;  “bu gün evinize gidince farklı bir şey yapın. Ufak bir değişiklik yapın hayatınızda ve yarın gelip paylaşın bunu benimle. Böylece monotonluktan bir parça sıyrılır, pozitif bir enerji kazanır. Belki de köklü değişimlerin zeminini hazırlarsınız. Değişimden korkmayın , unutmayın ki değişim;  gelişimi de beraberinde getirir çoğunlukla”.

Düşünüyorum ne yapmalıyım eve gidince?

Yazıyorum bende.  Çok farklı olmasa da yazıyorum bu akşam yine. Ama bu kez konu; hedefler, zamanlama, plan ve nihai olarak hedefi tutturmak. En son ne zaman bir hedef koymuştum kendime? Sanırım üç beş sene kadar önce. Hedefi tutturmuştum tutturmasına ama o zamandan beri öyle elle tutulur bir hedefimde olmadı işin gerçeği. Eğitmenimizin dediği gibi birçok şeyi öteledim hayatımda ya da kendimde o cesareti bulamadım tekrar.

Düşünüyorum.

Şimdilik son bir hedefim var; yazmak…

Yıllardır kurduğum bu hayali bir türlü gerçekleştiremedim. Hep öteledim hep bir mazeretim oldu ya da korkular girdi devreye. Bu sayede de ne geliştirebildim kendimi ne de bu satırların ötesine geçebildi yazdıklarım.

Nasıl yazar olunur?

Okumakla başlıyor belki her şey ama ben sanırım okumak ötesine henüz geçemedim. Ne yapmam lazım;

Plan

Zamanlama

Hedef…

Beynimde olgunlaşmamış satırlar… Ne yapmalı nerden, nasıl başlamalıyım ya da vakit geç mi başlamak için?

Koskoca hayatı düşünüyorum. Çocukluğumdan beri kurduğum bu hayalimi öteleye öteleye bu günlere geldim. Neydi bana engel olan? Yeteneksizliğimin yüzüme vurulacak olma korkusu mu? Tembellik mi? yoksa bazı şeylerin hayal olarak kalması gerekliliğimi?

1973 yılında doğdum. 1980 ‘den beri okuyorum ve sanırım 1984 ’den bu yana ufak tefek satırlar karalıyorum. Sonuç 2012 iki üç şiir ötesi basılı bir şey yok.

Sanırım kendime yaptığım bir kötülük bu. Ya da…

Bilmiyorum siz söyleyin nasıl yazar olunur?

 

Teşekkürler Gülçin Hanım ....

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..