Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Nasip...

Nasip...
 

alıntı...


Kırkını çıkarmadan

Ben okudum düşlerimin

Sağ kulağına ezan

Sol kulağına kamet…

Ve üç defa fısıldadım adını

Nasip…

Nasip…

Nasip…

Geceydi

Kondu bir rüyadan ayar gibi

İmarsız

Yıkıldı dünyam başıma…

Ne çok isterdim oysa

Top oynarken kırdığım kolumun

Acısını olsun kurtarmayı…

Üç defa fısıldadı adını bana

Nasip …

Nasip…

Nasip…

Kara

Basan mukavemetsiz ayaklarıma ağır geliyordu

Mesaiye kalan annemin

Çelimsiz omuzlarıma yüklediği

Hayat…

Benim küçük kol çantam vardı

Sadece bez bebeğim sığıyordu içine

Tığla işli dudağı sökük

Sarkarak…

Üç defa fısıldadı adını bana

Nasip…

Nasip…

Nasip…

Dönme

Dolabın tel kapaklarına çarpar

İçinde üç renk tabak…

Mardin' e dayadım gözlerimi

Işıl ışıl…

Babamı özlüyorum

Başımı yorganın altına gömüp

Çocuk kaygılarmla

Sessizce ağlayarak…

Üç defa fısıldadı adını bana

Nasip…

Nasip…

Nasip…

Büyü

Yorum katmaktı hayata

Yordum...

Yordum…

Yordum……

Kanayan dizlerim boyunca…

Üç defa fısıldadı adını bana

Nasip…

Nasip…

Nasip…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..