Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Nasip eyle Allah'ım

Nasip eyle Allah'ım
 

Allahü teâlânın ihsân ettiği bütün nimetlere hamdüsenalar olsun. Cümle dostlarımın Berat gecesiyle af kapısından giren, dualarının, şükürlerinin kabul edilen kullardan olması dileğiyle. Kandiliniz mübarek olsun


Fani olan bu dünya imtihandır insana

Vuslat vakti beklenir o nihandır insana

 

Bu can bize emanet bedenden çıkana dek

İyilik ve kötülük geriye kalır bir tek.

 

Tespihim elimdedir, dualar dilimdedir

Öğrenmek istediğim sadece ilimdedir

 

Emrini dinledim ben, ‘oku’dum anladım ben

Kur’an bana yol oldu, manayı aradım ben

 

Huzur verir ruhuma okuduğum her ayet

Sağlık, sıhhat içinde edelim hep ibadet

 

Ben kaçtıkça peşimden gelir heves ve heva

Dualar değil midir binlerce derde deva

 

Ey özüm beni dinle! Sen, sen ol gönül kırma

Mülkün sahibi, bizi, doğru yoldan ayırma

 

Cümle kötülüklerden sığınırım ben sana

Bağışla, merhamet et, ihsanlar eyle bana

 

Yarattığın her şeyde bildirdin kemalini

Kısmet olur inşallah görmek gül cemalini

 

Şükürler olsun Rabbim verdiğin nimetlere

Sen Alim’sin, vakıfsın, ettiğim niyetlere.

 

Senin güzelliğinden ilhamımı aldım ben,

Şuara meclisinde visaline daldım ben

 

Son nefesime kadar zikrederim adını

Nasip eyle Allah’ım Cennet’inin tadını

 

Sibel UNUR ÖZDEMİR 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..