Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Nasırsam çapayla sevişen elde

Nasırsam çapayla sevişen elde
 

rizkımla aç bir karın doyacaksa, vurun beni dostlarım


Beni vurun dostlarım

Yetecekse eğer

Bir nefeslik ömrüm

binlerce nefese

kurşun selam dursun

ölüm çiçek açsın

yaşamak için çırpınan

serseri yüreğimde

beni vurun dostlarım

rizkımla aç bir karın doyacaksa

zamansız gelen ecel

bütün adresleri şaşıracaksa

susuz, sevgisiz yüreklerin çölleri

yağmursu sevgilerle tanışacaksa

bedava kazanmışlığın uşakları

emeğe selam duracaksa

beni vurun dostlarım

paylaşıyorsam eğer

bir bebenin sütünü

kirletiyorsa eğer nefesim dünyayı

günahıysam eğer sahiplenmiş sevapların

beni vurun dostlarım

açlıksam eğer açlığını yemiş

şiş karınlı çocuğun kursağında

akmamak için direnen göz yaşıysam

son nefesinde kirletilmiş

körpe bir bedenin

elvedaysam eğer

ayrılığa giden yolların başına dikilmiş

namussam

şerefsem

haysiyetsem

üç paraya satılmış

beni vurun dostlarım

ağrıysam tarlada umut kazan belde

nasırsam çapayla sevişen elde

dikensem açmadan solan gülde

ayıpsam çırılçıplak masum bir tende

beni vurun dostlarım

baş fiyatsam eğer

nasırlı ellerin düşlerine biçilen

amaçsam doğruluğa giden yolda

nedensizce vazgeçilen

kurbansam eğer

günahlar için seçilen

beni vurun

vurun beni dostlarım

kurşun selam dursun

ölüm çiçek açsın

yaşamak için çırpinan

bu serseri yüreğimde

26.01.00 23:55 Detmold (Uyaklı Şiir)

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..