Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Nasrettin Hoca'nın cep muhabbeti

Nasrettin Hoca'nın cep muhabbeti
 

-Pililii piliiiliiiiiiiiiii....
- Aloooo Hoca, Hocaaaaaaaa!

- Efendim karıcığım.

- Kör olmayasıca neyi açmıyorsun cebini?

- Karıcım vallahi şimdi tam göle maya çalıyordum geciktim.

- Allah cezanı vermesin emi, kaç gündür çalamadın mı mayayı? Millet eve gelip seni soruyor hep.

- Kimler soruyor?

- Ne bileyim sabah zabıtalar geldi. Bindiğin dalı kestin ya geçenlerde.

-Eee n’olmuş?

- Elinin körü olmuş, kestiğin dal tarihi çınarın dalıymış. Korumaya alınmış, ceza kesmişler.

- Hadisin oradan lavuklar, onların belediyesi alışveriş merkezi yapacağız diye yüzlercesini kesti. Benim dal mı battı bir yerlerine!

-Ama Hoca, onlardan sonra da mahallenin kadınları bastı evi. Hatunlar burnundan soluyordu. Seni oyacaklar vallahi!

-Onlara N’apmışım?

- Çocuklarından düdük alacağım diye para toplamışsın, kaç haftadır ortada düdük neyin yok diye kıyamet kopardılar.

- Söyle biraz daha beklesinler. Çin’den ucuz düdük getireceğim onlara. Hem çocuklar, hem anneleri, hem de babaları düdükleyecek! Hanım başka bir şey yoksa kapıyorum cebi.

-Bi dakika Hoca, birde davetiye bıraktılar Selçuk Üniversitesi’nden

- Ne davetiyesi?

- Bi panel varmış seni konuşmacı olarak çağırıyorlar.

-Ne paneliymiş bu?

- ‘Doğuran Kazanların Hamilelik Süreci’ konulu bir panel için seni konuşmacı yazmışlar.

- Halt etmiş onlar! Daha geçen yılki ‘Eşeğe Ters Binme Teknikleri’ seminerimin parasını ödemediler.

- Peki anladım da bir konu daha var?

-Neymiş?

- Senin şu gölü mayalama projene kıllananlar var!

- Kimler?

- Çevreciler tabi ki. Bu proje bölgenin ekosistemini bozacak diye yaygara yapıyorlar.

- Sallama bunları, sen esas Greenpeace’cilerden kork. Vallahi beni eşeğime, zincirle bağlarlar.

- Allah korusun kocacığım. Aman ha elini çabuk tut, ne olacaksa olsun!

- Tamam merak etme, hah işte saf kılıklı biri geliyor zaten o tarihi soracağı kesin.

-Ne soracak ki?

-‘Hoca hiç göl maya tutar mı?’ diye soracak.

-Peki sen cevap vereceksin?

- ‘Ya tutarsa’ diyeceğim ve tarihe geçeceğim. Ve tam burada festival bile düzenlenecek. Aha şuraya yazıyorum.

- Hoca sahi be, bir de göl maya tutarsa yaşadık vallahi. Bana da görüntülü cep telefonu alırsın değil mi?

-Tamam alırız, alırız.

- Peki alırsak görüntümü kimlere atayım, kimlere atmayayım?

- Bana atma da, kime atarsan at! Hadi kal sağlıcakla…

 
Toplam blog
: 70
: 734
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak i..