Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '07

 
Kategori
Magazin
 

Nayır nolamaz

Nayır nolamaz
 

Şık bir salon salonda ağlayan bir kadın gözyaşlarını silmekte bir yandan da gözleri ateş saçan filmin jönüne titrek sesi ile;

-Sana yemin ederim ki,hayatım da senden başka erkek olmadı...

Erkek hızla geri döner sanırsın kızı okkalısından bir tokat atacak, attığı sahneler de olmuştur.

-Nayır nolamaz der kapıyı çarpar çıkar.

Aradan yıllar yıllar geçmiştir kadın bu terk ediliş sonrası evinde temizlik yapıp şarkı söylerken yan dairede keman çalarak hayatını kazanan kemani Sadi bey sesi duyar ve seni meşhur edeceğim ne güzel sesin var senin” der.


Kader ağlarını örmektedir ama altın simli iplikle. Şimdi o meşhur bir şarkıcıdır. Ne tesadüftür ki onu terk eden adam sanki başka gidecek yer kalmamış gibi oraya gelmiş en öndeki en pahalı masaya oturmuştur. Işıklar söner kadın şarkıya girmeden;

-Bu şarkımı,sevenlere ithaf ediyorum.Sevmesini bilmeyenler lütfen salonu terk etsin, der "Sevemedim Kara Gözlüm" ü söylemeye başlar...


Şarkı biter ışıklar yanar, tek bir alkış sesi duyulur. Nitekim gazinoyu nereden buldu ise onca parayı traka sayarak kapatmıştır artık şakakları kırlaşmış orta yaşını süren eski sevgili.


Çare yoktur perde açılmalı acılar olsa da ekmek parası için devam etmelidir esas kadın. Ama söyleyecek bir çift sözü vardır söylemese içine dert olacaktır, söyler.

-Artık hiç kimseyi sevmeyeceğim,artık hiç kimseye inanmayacağım.Bundan sonra hayatım bomboş geçecek,kalbim bomboş olacak.Tıpkı bu çerçeve gibi,tıpkı bu boş çerçeve gibi... der hıçkırıklara boğularak bunları söylerken,arka planda şarkı başlar...Boş Çerçeve...).


Şarkı arasın da eski sevgili şöyle bir bakar purosundan bir nefes çeker kıza doğru üfürerek;

Guzel oldugunuz kadar kustahsiniz da.

Der ama yan taraftan annesini izleyen ve annesini izleyen adamı görüp annesine doğru giden çocuk aniden yolunu değiştirip adama bakar ve
-Annecigim, ben bu amcayı cok sevdim. Ona baba diyebilirmiyim?

der. Kadın duygulanır çocuk;
-Neden aglıyorsun annecigim?
Hayir yavrum aglamiyorum. Gozume toz kacti.

Adam hislenir çocuğa;
-Benim de senin yaslarında bir oglum vardı evladım der.

Kadın dayanamaz gözyaşları içinde seslenir.

O senin oğlunnnn der ve üçü birden sarılırlar ve perde iner.

Klasikleşmiş yeşilçam repliklerinden esinlenerek filmi size sundum. yazımı okuyanlara hiç de yabancı gelmemiştir bu senaryo ve konuşmalar. Ben gülümseyerek yazdım. ee ne yapayım Nilgün resimleri konuşturuyor bende eski filmlerden esinlenerek yeni senaryolar üretiyorum. sevgi ile...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..