Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

25 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Naz bu

Naz bu
 

Hadi sokul bana, ben üşüyorum
Dola kollarını, ben korkuyorum
Bir öpücük kondur, ben bekliyorum
Girdin düşlerime, hayalim oldun
 
Bakışlarım benim, hep aynalarda
Biliyorum yoksun, sensiz dünyamda
Aldığım solukta, sen yok olsanda
Girdin düşlerime, hayalim oldun
 
Dönüp duruyorum, bir deli poyraz
Ay geceye hakim, geceler ayaz
Gelecek beklerim, neden bu naz
Girdin düşlerime, hayalim oldun
 
Kırık kanatlarım, sana uçamam
Bir bahar esse, yerimde durmam
Beklerim gelirsen, yanına varmam
Girdin düşlerime, hayalim oldun
 
Cebirin Defteri ; 25,01,2015; Kütahya
 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..