Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Nazar Boncuğu gibi


Bende özlem kapısı açılır geceleri
Önce hayalin girer sokulursun yanıma.
Kovarım masalımdan devleri, cüceleri
Artarsın hücre hücre kor olursun tenime
Nazar boncuğu gibi takmışım sol yanıma .

Her yağmur yağışında çoğalır bende hüzün
Damla damla büyürsün camlara yansır yüzün
Söylenirken şarkılar düşer perdesi sazın
Başka umut aramam sensiz geçen anıma
Nazar boncuğu gibi takmışım sol yanıma .

Gecede ara beni, gündüzler bende değil
Sevdan yürekte saklı, tende bedende değil
Bağlanmak sende güzel, çekip gidende değil
Damarlarım sen kanar, nerden girdin kanıma ?
Nazar boncuğu gibi takmışım sol yanıma

Irmak ırmak sor beni akmışım denizlere
Nev bahara aşığım, küskünüm son güzlere
Çağır bendeki beni bakarken o gözlere
Sallanan kılıç gibi çekilirim kınıma
Nazar boncuğu gibi takmışım sol yanıma

RABATLI geçti zaman, durmadı geçti zaman
Bazen yüzüme güldü, bazen vermedi aman
Türküler susar şimdi çalmadı şarkı, keman
Umuda yazdım seni, can katarsın canıma
Nazar boncuğu gibi takmışım sol yanıma.


Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....