Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Nazar ettim anlamam

Nazar ettim anlamam
 

Nazar Ettim Anlamam


 
Ne de güzel gelişin sefa geldin bağıma
Beni yaren bilişin samda yeldin sağıma
Sen de biraz delisin düşer bildin ağıma
Nazar ettim anlamam, yüze bakılıp öptüm.
 
Baştan çıkarmak var mı sen bana doğru varış
Yollar geniş mi dar mı gel bu yana üç karış
Gör gönle düşen yar mı sinenle sinem yarış
Nazar ettim anlamam, öze çakılıp öptüm.
 
Noktasından haresi kahve içeyim gözden 
Sen ciğerin paresi söyle uçayım sözden
İki dizim yaresi derman saçayım tezden
Nazar ettim anlamam, göze yakılıp öptüm.
 
Açıldı dudu dilin hoş kelimen bitmiyor
Kiraz dudakta elin loşta lafın gitmiyor
B/akışım kıvrak belin dokundukça yetmiyor
Nazar ettim anlamam, söze takılıp öptüm.
 
Yüreğimin tarifi dur okunsun yazısı 
Canımın can zarifi zor dokunsun sızısı
Bilen bilir arifi sor sakınsın bazısı
Nazar ettim anlamam, ize ekilip öptüm.
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..