Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '17

 
Kategori
Şiir
 

Nazıdır sevdiğimin adı

Nazıdır sevdiğimin adı
 

Yoktur şanım kötülükte 

Yerim var yurdum var

Çıkmaz adım kötüye 

Aşkım var sevgilim var

 

Dersimi aldım birgün

Bana sevgilim gösterin yüzün

Hiç uslanamadım bugün

Yana yıkıla sevdim o gün

 

Adını bilmediğim kızdır

Gördüğümden beri sızıdır

Çıkardığımdan beri aklımdır

Bana gönlümü veren hatadır

 

İlk karşılaştım yar oldum

Güzele bakmak için can oldum

Satmışım dünyanın anasını

Gel görki huri ile dem oldum

 

Elim işler güzel ile

Yürürüm söylerim kalp ile

Yollar aşınsa bile

Ben dönmem  sev ap ile

 

Günahım varsa sevdiğimdendir

Yalanım çok ise unuttuğumdandır

İçim dolu ağlayamam

Gören olur gülemem aşkımdandır

 

Bir bahar var içime akan 

Sonsuz bir bağ var bırakmayan

Nazıdır sevdiğimin adı

Bir dileğim var sunamam

Tuna M. Yaşar

 

 
Toplam blog
: 10
: 87
Kayıt tarihi
: 08.04.17
 
 

Üniversite mezunuyum. Orman mühendisiyim. Kitap okumayı ve gezmeyi severim. ..