Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Nazım'a hasretim

Nazım'a hasretim
 

Nazım' a Hasretim


Şile bezinden bir gömlek
yollarını taşıdığın bir çift kundura
başında Anadolu'dan bir kasket
sen memlekete
ben de sana hasret
 
hani nerde Anadolu'da
bir köy mezarlığı
nerde hani
uyarında olacak çınar 
bir çınar ki, 
seni anar
için yanar
içim kanar 
 
ve sırtında bura işi
solgun eski bir ceket
sen çok uzaklarda sürgün
ama yine de
sen burada 
her gün her gün
tek başına
koca bir memleket
 
ben sana hasret !
 
 
bu hayat
umut ve emek
bu sevgi
NAZIM demek
 
sen benim eskimeyen gömleğim
solmayan kasketimsin
sen benim hasretim
sen benim memleketimsin
NAZIM 
 
bir gün
ama her gün 
her gün
sen, bu yiğit yürek
sen bize daima lâzım
hasretimiz bitecek
müsterih ol NAZIM 
 
ben sana hasret
sen
koca bir memleket 
sen bizi affet 
affet Nazım …
 
 
Nazım Hikmet’e saygıyla)
 
 *muzaffer yıldırım 
 
 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..