Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nazım Hikmet Hapiste

Nazım Hikmet Hapiste
 

Mehmet Aksoy Atölyesinde 2009 Ağustos 9/ ezgi umut


Heykeltıraş Mehmet Aksoy 'un eseri ' Nazım Hikmet Hapiste ' adlı heykel artık Antalya Karaalioğlu Parkında, Antalyalılarla.

Nazım Hikmet Kültür ve Sanat Vakfı ile Antalya Büyük Şehir belediyesi işbirliği sonucunda böylesi bir heykele kavuştu Antalya, Nazım Hikmet'in ölümünün 47. yılı olan 3 Haziran 2010'da.


Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, NHKS Vakfı Başkanı Ruktay Aziz, Berhan Şimşek, Tarık Akan, Fikret Otyam , Arif Sağ, Doğa Rutkay'ın ve kalabalık bir topluluğun açılışta bulunduğunu okudum gazetelerden. Orada Antalya'da olmak vardı diye düşünürken ,birden anımsadım.

Geçen yıl değerli haykeltraşımız Mehmet Aksoy, atölyesini ziyaret ettiğimde Nazım Heykeli üzerinde çalışıyordu. Pek çok fotoğrafını çekmiştim. Bu güzel eserin yapılışına tanık olmanın gururu ile paylaşmak istedim.

Mehmet Aksoy'a teşekkür ederiz.

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..