Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Nazlı erkekler

Nazlı erkekler
 

Günümüz erkeğinde ne sahiplenme güdüsü kaldı ne de ağırbaşlılık. Baya baya kız yetiştiriyoruz ayol. Erkeklerin kadınsılaştığı, kadınların erkekleştiği bir dünyada nereye gidiyoruz bilemiyorum ama kimsenin mutlu olduğunu da görmediğimize göre bu işte bir iş var.

Geçenlerde birlikte olduğum bir erkek artık kadınların da duygusuzlaştığından bahsetti. Sonuç itibariyle kadınlar da artık iş dünyasında, trafikte orda burda erkeklerin yaşadığı tüm stresi yaşıyor, evde oturmuyor ki. Kadın da erkek gibi aldatıyor, iş yerinde başka erkeklerle beraber olabiliyor. Neden mi? Çünkü kadınların da gözü açıldı, kocası dışarda kaçamaklar yaparken kadına başka bir şey yapmak düşer mi, o da aldatacak, o da evindeki stresten uzaklaşıp başka erkeklerin koynunda kısa süreli mutluluklar ve heyecanlar yaşayacak. Bu kadar basit aslında.

Erkeklerin kadınların duygusallığı karşısında klasik bir lafı vardır: "Ben sana hiçbir şey vaat etmedim ki, aramızdaki şey cinsellikten ibaretti sen aramızdaki şeyi yanlış yorumlamışsın..." Bunu bir duyduk, iki duyduk sonunda biz de vaatsiz olduk, erkeklerin de istediği bu değil miydi?

Şimdi ise erkekleri resmen kaldırıyoruz (veya götürüyoruz diyebiliriz), erkeklerde binbir naz binbir cilve bir görseniz. "Ay ben orada yemek yiyemem, şuraya gidelim, ay bugün olmaz yarın buluşalım, ay ama benim popom çok yumuşak, ay kılım, ay tüyüm" derken erkekler aldı başını gitti.

Bu aralar çok rastladığım yaygın erkek tipi de korkak erkekler. İlk görüşmede gayet kendinden emin, yatakta cesur erkekler iş sürekliliğe gelince hemen arazi olmaya başladılar. Binbir türlü yalan-dolanla etrafınızda köpek olan erkekler, sanki günlerce sizi mesaj yağmuruna tutmamışlar, ilgi göstermemişler gibi seks sonrası "Ay benim problemlerim var, kafam çok karışık, iş-güç, depresyondayım, ben sana zaten birşey vaat etmedim" muhabbetlerine hemen başlıyorlar. Yahu nedir bu korkaklık, neyden kaçıyorsun?

Geçenlerde birlikte olduğum kadınların duygusuz olduğundan bahseden bu erkekceğiz de bütün gece sabaha kadar sarılıp öptü, ondan sonra da arazi olmayagörsün mü? İlişki adamı değilmişmiş, duygusuzmuşmuş. Yahu o zaman git fahişeyle beraber ol tam olsun, neden insanların kafasını karıştırıyorsun, ya da tek gecelik istiyorsan ona göre davran, sarılıp öpüp duygusal sinyaller verme.

Erkekleri anlayana aşk olsun!

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..