Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '19

 
Kategori
Güncel
 

Nazlı Ilıcak İtirafçı Olmadı

Daha doğrusu Nazlı Ilıcak neden itirafçı olmadı?

FETÖ suçluları içinde tek şaşırdığım isim, bu kadar aklı başında biri böyle bir suça nasıl bulaşabilir?

Dahası ona verilen ceza da fazla bulundu ki ben de böyle düşünenlerdenim.

Sonra gözaltına alınma sırasında pişmanlık belirtti, “Bilmiyordum” dedi. Çok yaşlı olduğunu hapiste yatamayacağını filan söyledi. Son olarak da cumhurbaşkanı Erdoğan’a bir mektup yazıp yardım istedi.

Peki, bunca pişmanlığa rağmen niye itirafçı olmadı?

İtirafçı ne demek? “Ben bu suçu işledim ama beni affedin” Yani biraz gurursuzluk;  ve “Pişmanım” sözü beni her zaman güldürmüştür, bana ne!

İtirafçı olduğunuz zaman suçu kabul ediyorsunuz…

Ve belki FETÖ’nün muhtemel hışmından çekinme…

Ha bir de olayın detayını bilmiyoruz belki oldu kabul edilmedi, kanuni prosedüre uymuyor filan.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..