Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '18

 
Kategori
Aile
 

Nazlı Yarim

Nazlı Yarim
 

Salih Arıkan


Sen şirin Nazlısın sevmek ve sevilmek istersin hakkındır da.

Ama gel bırak herkesin dostu yoldaşı olmayı evinin sultanı ol çocuklarının Annesi.

Tarhana çorbası kaynasın ocağında benim için Tarhananın kaynamadığı ev ev değil daralmış yüreklerimizin ilacıdır tarhana herkesin sultanı olma evinin sultanı ol gönlünü alemlerin sultanına bağla ki başka sultanlara gerek duyma.

Erimez karlar düştü saçlarımıza, Ben artık Allah deyip bağırıp Basmane Akşamlarında şarkılar dinliyorum. Hiç bir şeyi ve hiç kimseyi gereğinden fazla abartmıyorum.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..