Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '12

 
Kategori
Eğitim
 

Nazlıcan Hakkında

15 Ağustos tarihli Hürriyet gazetesinde Ayşe Arman'ın Tuncay Özkan'ın kızıyla yaptığı röportaj yer aldı. Tuncay Özkan'ın kızı Nazlıcan, Avusturya Lisesi öğrencisiyken babasının yaşadıklarından dolayı bir zaman sonra okuldan atılıyor.

Nasıl yani? diyorum. Ne demek bu? Babam suçlu veya suçsuz hapiste ve benim belli bir baraj puanıyla girdiğim bir okul bu nedenden dolayı beni okuldan atıyor.

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler derslerinde haklar ve özgürlükler konusu var. O halde nerde kaldı Nazlıcan'ın eğitim hakkı. Bu konu hakkında upuzun bir yazı yazılabilir. Ancak bu kadarının yeterli olacağını düşünüyorum.

Üzerinde durmak istediğim konu şu; okullarda öğretilenlerle gerçek yaşam arasındaki tutarsızlık... 

 
Toplam blog
: 4
: 105
Kayıt tarihi
: 27.07.12
 
 

2000 yılında YTÜ - Eğitim Programları ve Öğretim bölümünden mezun oldum. Eğitimin çeşitli kademel..